mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP & IM Overleg

Register

OE6 Afbeeldingen niet weergegeven

Reply

Thread Tools
Old 12 juli 2008, 05:37
VJH
Lid Fractie

Default OE6 Afbeeldingen niet weergegeven

Op bepaalde e-mails ontvangen, waar moet er een foto, krijg ik een doos met een klein rood kruisje in de hoek. Er lijkt veel advies over het overwinnen van dit probleem waar hij optreedt met XP SP2, maar helaas, ik gebruik 98SE en de suggesties voor het overwinnen van zijn niet geldig voor dit OS.

Het probleem lijkt te bestaan in de e-mails van een persoon in het bijzonder dus denk niet dat deze machine, die er de oorzaak. Ik heb gezocht naar instellingen om foto's worden weergegeven maar kan niet vinden wat van toepassing is. Iemand ideeën?
Old 15 jul 2008, 09:14
Donor Groep

Zijn de afbeeldingen geladen als bijlagen of zijn ze links? Zou kunnen zijn dat de gebruiker niet sturen ze correct, dat wil zeggen, niet jouw schuld, maar van hen.

Old 17 juli 2008, 07:40
VJH
Lid Fractie

Noch bijlagen of links - zij zijn ingesloten afbeeldingen in de tekst van de e-mail.
Old 18 jul 2008, 04:05
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VJH View Post
Noch bijlagen of links - zij zijn ingesloten afbeeldingen in de tekst van de e-mail.
Het zou kunnen dat dat een persoon is het verzenden van spullen in een niet-standaard manier.

Old 24 jul 2008, 06:47
Moderator Groep

Kan je rechts klikt op het rode kruis en selecteer Copy Image Locatie en ga in Internet Explorer en plak wat je gekopieerd in de adresbalk?

Zien of dat brengt het beeld. Als het nog steeds een rood kruis je de persoon die stuurde hij heeft een probleem.

Ik weet niet of het mogelijk is om rechts te klikken op het rode kruis dus het kan niet werken.

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 5 februari 2009, 00:30
Lid Fractie

Je schreef deze defecte afbeelding e-mails afkomstig zijn van dezelfde persoon. Zijn dat degene die het probleem veroorzaakt door niet verbonden / inbedding / inbegrip van het beeld correct. Hij / zij kan onbewust het plaatsen van een snelkoppeling van de afbeelding in de e-mail in plaats van het werkelijke beeld ... dus de rode X. Een manier waarop dit gebeurt is als je rechts klikt op een bestand en vervolgens op 'verzenden' en 'e-mail ontvanger ", maar plaatst een snelkoppeling in de e-mail, niet de echte bestand. Dat is wat zij doet in mijn Windows XP gebruikt.
Het klinkt als je nodig hebt om uit te vinden hoe deze persoon is om het beeld naar de e-mail.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Pagina kan niet worden weergegeven foutmelding wanneer aangesloten Blade110L Web Browsers & FTP Clients 0 11 jun 2009 00:44
Computer wordt ingeschakeld - Niets op het scherm weergegeven ocastell Algemeen Hardware Chat 1 De 3 juni 2009 06:49
C: Drive weergegeven als E: Marsh57 Drives & Removable Media 5 1e Sep 2008 01:43
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.