![]() |
|
| |||
| |||
| Op bepaalde e-mails ontvangen, waar moet er een foto, krijg ik een doos met een klein rood kruisje in de hoek. Er lijkt veel advies over het overwinnen van dit probleem waar hij optreedt met XP SP2, maar helaas, ik gebruik 98SE en de suggesties voor het overwinnen van zijn niet geldig voor dit OS. Het probleem lijkt te bestaan in de e-mails van een persoon in het bijzonder dus denk niet dat deze machine, die er de oorzaak. Ik heb gezocht naar instellingen om foto's worden weergegeven maar kan niet vinden wat van toepassing is. Iemand ideeën? |
|
| |||
| |||
| Zijn de afbeeldingen geladen als bijlagen of zijn ze links? Zou kunnen zijn dat de gebruiker niet sturen ze correct, dat wil zeggen, niet jouw schuld, maar van hen.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Noch bijlagen of links - zij zijn ingesloten afbeeldingen in de tekst van de e-mail. |
|
| |||
| |||
| Het zou kunnen dat dat een persoon is het verzenden van spullen in een niet-standaard manier.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan je rechts klikt op het rode kruis en selecteer Copy Image Locatie en ga in Internet Explorer en plak wat je gekopieerd in de adresbalk? Zien of dat brengt het beeld. Als het nog steeds een rood kruis je de persoon die stuurde hij heeft een probleem. Ik weet niet of het mogelijk is om rechts te klikken op het rode kruis dus het kan niet werken.
|
| |||
| |||
| Je schreef deze defecte afbeelding e-mails afkomstig zijn van dezelfde persoon. Zijn dat degene die het probleem veroorzaakt door niet verbonden / inbedding / inbegrip van het beeld correct. Hij / zij kan onbewust het plaatsen van een snelkoppeling van de afbeelding in de e-mail in plaats van het werkelijke beeld ... dus de rode X. Een manier waarop dit gebeurt is als je rechts klikt op een bestand en vervolgens op 'verzenden' en 'e-mail ontvanger ", maar plaatst een snelkoppeling in de e-mail, niet de echte bestand. Dat is wat zij doet in mijn Windows XP gebruikt. Het klinkt als je nodig hebt om uit te vinden hoe deze persoon is om het beeld naar de e-mail. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Pagina kan niet worden weergegeven foutmelding wanneer aangesloten | Blade110L | Web Browsers & FTP Clients | 0 | 11 jun 2009 00:44 |
| Computer wordt ingeschakeld - Niets op het scherm weergegeven | ocastell | Algemeen Hardware Chat | 1 | De 3 juni 2009 06:49 |
| C: Drive weergegeven als E: | Marsh57 | Drives & Removable Media | 5 | 1e Sep 2008 01:43 |
| Thread Tools | |
| |