mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon

Register

OE6 Bilder vises ikke

Reply

Thread Tools
Old 12 juli 2008, 05:37
VJH
Medlem Group

Default OE6 Bilder vises ikke

På enkelte mottatte e-poster, hvor det skal være et bilde, jeg får en boks med et lite rødt kryss i hjørnet. Det synes å være masse råd om å overvinne dette problemet der det oppstår med XP SP2, men dessverre, jeg bruker 98SE og forslag til å overvinne det er ikke gyldige for dette operativsystemet.

Problemet synes å eksistere i e-post fra en person i særdeleshet så tror ikke det er denne maskinen som forårsaker den. Jeg har sett på slik at bildene kan vises, men kan ikke finne noe passende. Noen ideer?
Old 15 juli 2008, 09:14
Donor Group

Er bildene inn som vedlegg eller er de koblingene? Kan være at brukeren ikke sender dem på riktig måte, dvs. ikke din feil, men deres.

Old 17 juli 2008, 07:40
VJH
Medlem Group

Verken vedlegg eller linker - de innebygde bilder i teksten i e-post.
Old 18 juli 2008, 04:05
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by VJH View Post
Verken vedlegg eller linker - de innebygde bilder i teksten i e-post.
Det kan være at en person sender ting i en ikke-standardisert måte.

Old 24 juli 2008, 06:47
Moderator Group

Kan du høyreklikk på Røde Kors og velg Copy Image Location og deretter gå inn i Internet Explorer og lime inn det du kopierte inn i adressefeltet?

Se om det bringer bildet opp. Hvis det fortsatt er et rødt kryss du kjenner personen som sendte den har et problem.

Jeg vet ikke om det er mulig å høyreklikke på den røde kors, slik at den kanskje ikke fungerer.

Min System: Eclipse

Prosessor (er):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Hovedkort:
Asus P5Q Pro
RAM-minne:
OCZ 8GB 800Mhz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
Store
Optisk stasjon (er):
Sony al cheapo en.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Cooling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfelle fans.
Nettverk / Internett:
Titan ADSL
Skjerm (er):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 5te Feb 2009, 00:30
Medlem Group

Du skrev disse feilaktig bilde eposter kommer fra samme person. Dens at personen som er årsaken til problemet ved å ikke legge ved / embedding / inkludert bildet riktig. Han / hun kan vite plasserer en snarvei på bildet i e-post i stedet for den faktiske bildet ... dermed den røde x. En måte dette skjer, er når du høyreklikker en fil og deretter "Send til" og "e-post mottaker", det plasserer en snarvei i e-posten, ikke den virkelige filen. Det er hva det gjør i mine bruker xp.
Det høres ut som du trenger for å finne ut hvordan denne personen er å få bildet til e-post.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.