![]() |
|
| |||
| |||
| På enkelte mottatte e-poster, hvor det skal være et bilde, jeg får en boks med et lite rødt kryss i hjørnet. Det synes å være masse råd om å overvinne dette problemet der det oppstår med XP SP2, men dessverre, jeg bruker 98SE og forslag til å overvinne det er ikke gyldige for dette operativsystemet. Problemet synes å eksistere i e-post fra en person i særdeleshet så tror ikke det er denne maskinen som forårsaker den. Jeg har sett på slik at bildene kan vises, men kan ikke finne noe passende. Noen ideer? |
|
| |||
| |||
| Er bildene inn som vedlegg eller er de koblingene? Kan være at brukeren ikke sender dem på riktig måte, dvs. ikke din feil, men deres.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Verken vedlegg eller linker - de innebygde bilder i teksten i e-post. |
|
| |||
| |||
| Det kan være at en person sender ting i en ikke-standardisert måte.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan du høyreklikk på Røde Kors og velg Copy Image Location og deretter gå inn i Internet Explorer og lime inn det du kopierte inn i adressefeltet? Se om det bringer bildet opp. Hvis det fortsatt er et rødt kryss du kjenner personen som sendte den har et problem. Jeg vet ikke om det er mulig å høyreklikke på den røde kors, slik at den kanskje ikke fungerer.
|
| |||
| |||
| Du skrev disse feilaktig bilde eposter kommer fra samme person. Dens at personen som er årsaken til problemet ved å ikke legge ved / embedding / inkludert bildet riktig. Han / hun kan vite plasserer en snarvei på bildet i e-post i stedet for den faktiske bildet ... dermed den røde x. En måte dette skjer, er når du høyreklikker en fil og deretter "Send til" og "e-post mottaker", det plasserer en snarvei i e-posten, ikke den virkelige filen. Det er hva det gjør i mine bruker xp. Det høres ut som du trenger for å finne ut hvordan denne personen er å få bildet til e-post. |