![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| God aften, Jeg har netop forsøgt at bruge Outlook til min e-mail i stedet for orange's webmail. Desværre er det hele tiden beder mig om en adgangskode, jeg har set en tidligere tråd med samme problem, men problemet er ikke løst på minen. BTW, selv om jeg får min e-mail via den orange site øjeblikket, e-mail-adressen er myusername@fsmail.net (freeserve mail), spekulerer på, om dette vil have nogen indflydelse på eventuelle konklusioner folk kommer til. Tak Chris Leech |
|
| |||
| |||
| Citat:
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Hi Mike, tak for dit svar. Jeg måtte have til at ringe orange derefter som hjemlandets konto er sat op i mine forældres navn, og de har deres egne orange brugerkonto og password knyttet til hjem-adresse. Jeg ved ikke, jeg er bare bruger webmail med et brugernavn og en adgangskode, sandsynligvis nødt til at ringe dem jeg mener! Mange tak Chris Leech |
|
| |||
| |||
| Din adgangskode til POP vil blive den, du bruger til webmail. Hvordan har du adgang til internettet, hvor du er? , Som bestemmer, hvordan du får adgang til SMTP. Generelt en internetudbyder kun tillader adgang til sin SMTP-server, hvis du bruger sit bredbånd.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Thanks Mike, jeg har prøvet det, og det holder opdragelsen af det brugernavn og password feltet. Vi har et skrivebord, som har Orange Broadband Modem sat op på det, der kobler sig på internettet, og så deler jeg denne forbindelse, når aktiv med et net-kabel, der forbinder til min laptop. Tak Chris |
|
| |||
| |||
| Hvis din Orange Broadband inkluderer e-mail, så der skulle være noget problem at bruge deres SMTP server. Præcisering: Betyder det anmode om en adgangskode, når du sender, modtager eller begge dele? Også, har du fortalt Outlook til at huske adgangskoder? Der er en løsning, som du måske eller måske ikke lide! Det er til automatisk at videresende dine fsmail til en gratis googlemail konto. Du kan derefter nemt opsætte Thunderbird for at få adgang til googlemail konto.
|
| |||
| |||
| Bare havde en anden tanke. Har du aktiveret POP-og SMTP-porte på firewall på skrivebordet?
|
| |||
| |||
| »Muligvis ikke gjort det muligt for havne Mike, jeg har en firewall på min bærbare computer, men jeg har ikke brugerdefineret konfigureret det. Den anmodning om brugernavn og adgangskode boks kommer op, når jeg har oprettet min nye konto og bare forlade Outlook kører, kan jeg forestille mig, det er at forsøge at få e-mails fra den orange-konto, men dukker op med pw anmodning feltet og ikke indlæses alle e-mails eller tillade mig at bruge Outlook Tak Chris |
|
| |||
| |||
| Ja, det ser ud som det er at forsøge at pop-e-mails og har en forkert brugernavn og / eller adgangskode. Er der en speciel form brugernavnet er nødt til at tage? Jeg gætter Orange har til at kode det faktum, at dette er et Freeserve konto.
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Outlook 2007 Email søgefunktionen | kevvyb | Office Suites & Applications | 2 | 24 marts 2009 12:27 |
| Outlook Express indstillinger | jamie2k8 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 1 | 22 juni 2008 13:40 |
| Ude af stand til at sende e-mails fra Outlook 2003 med orange. | saholt | E-mail, VoIP og IM Discussion | 1 | 27 februar 2008 15:48 |
| Outlook 2003 - e-mail tom | macarmela16 | Office Suites & Applications | 6 | 26 juli 2007 12:48 |
| Hjælp nødvendigt med opbakning til Outlook e-mail-mapper og indstillinger | Paros | E-mail, VoIP og IM Discussion | 2 | 13 juli 2007 08:11 |
| Thread Tools | |
| |