vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu

Register

Orange fsmail.net email näkymät asetukset

Reply

Thread Tools
Old 13 helmikuu 2008, 15:21
Jäsen

Default Orange fsmail.net email näkymät asetukset

Hyvää iltaa,

Olen vain yrittänyt käyttää Outlook minun email sijasta oranssi n webmail. Valitettavasti se on jatkuvasti pyytää minua antamaan salasana, olen nähnyt edellisen säikeen kanssa sama ongelma, mutta ongelma ei ole poistunut miinojen.

BTW vaikka saan sähköpostin kautta oranssi sivustolla tällä hetkellä, että sähköpostiosoite on myusername@fsmail.net (Freeserve mail), ihme, jos tällä on mitään vaikutusta mitään johtopäätöksiä ihmiset tulevat.

Kiitos
Chris Leech
Old 15 helmikuu 2008, 08:53
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by chrisleech11 View Post
Hyvää iltaa,

Olen vain yrittänyt käyttää Outlook minun email sijasta oranssi n webmail. Valitettavasti se on jatkuvasti pyytää minua antamaan salasana, olen nähnyt edellisen säikeen kanssa sama ongelma, mutta ongelma ei ole poistunut miinojen.

BTW vaikka saan sähköpostin kautta oranssi sivustolla tällä hetkellä, että sähköpostiosoite on myusername@fsmail.net (Freeserve mail), ihme, jos tällä on mitään vaikutusta mitään johtopäätöksiä ihmiset tulevat.

Kiitos
Chris Leech
Et voi vaatia eri salasana saapuvan (POP) ja lähtevän (SMTP), joten tarpeen perustaa Outlook vastaavasti. POP-salasana on fsmail salasana. Lähtevän joudut käyttämään SMTP-palvelimen, että Internet-palveluntarjoaja tarjoaa. Miinojen, että olisi mail.btinternet.com minun BT mail salasana.

Old 15 helmikuu 2008, 09:11
Jäsen

Hei Mike, kiitos vastauksesta.

Voisin on rengas oranssi sitten kotona tili on perustettu vanhempani nimi, ja niillä on omat oranssi käyttäjätunnuksen ja salasanan, jotka liittyvät kotiosoite.

En, olen vain käyttämällä webmail, jonka käyttäjänimi ja salasana, todennäköisesti soi ne mielestäni!

Paljon kiitoksia
Chris Leech
Old 15 helmikuu 2008, 09:17
Rahoittajien ryhmän

Salasanasi POP on yksi, jota käytät webmail.

Miten voit käyttää Internetiä missä olet? Se säätelee miten pääset SMTP. Yleensä ISP ainoastaan mahdollistaa sen SMTP-palvelin, jos käytössäsi on laajakaista.

Old 15 helmikuu 2008, 09:20
Jäsen

Kiitos Mike, Olen kokeillut, ja se pitää saada ylös käyttäjätunnus ja salasana-ruutuun.

Meillä on työpöytäympäristö, joka on Orange Broadband Modem perustettu se, joka muodostaa yhteyden Internetiin, ja sen jälkeen olen samaa mieltä, että yhteys kerran aktiivinen verkosto kaapeli, joka yhdistää oman kannettavan tietokoneen.

Kiitos
Chris
Old 15 helmikuu 2008, 09:23
Rahoittajien ryhmän

Jos Orange Laajakaista sisältää email sitten ei pitäisi olla mitään ongelmaa käyttämällä smtp-palvelimeen.

Selvennys: se pyytää salasanaa lähettäminen, vastaanottaminen, tai molemmat?

Lisäksi olet kertonut Outlook muistaa salasana?

On olemassa ratkaisu, joka voi tai ei voi haluta! Tämä on auto-lähettää fsmail on vapaa googlemail huomioon. Voit sitten helposti perustaa Thunderbird päästä googlemail huomioon.

Old 15 helmikuu 2008, 09:27
Rahoittajien ryhmän

Just oli toinen ajatus. Oletko ottanut POP-ja SMTP-porttia palomuurin on työpöydällä?

Old 15 helmikuu 2008, 09:45
Jäsen

"Mahdollisesti ole käytössä satamien mike, i on palomuuri minun kannettava tietokone, mutta en ole mukautettuja määritetty sen.

Käyttäjätunnus ja salasana pyydettäessä ruutuun tulee, kun olen perustanut oman uuden tilin ja vain jättää näkymät käynnissä, en voi kuvitella, se yrittää saada sähköpostiviestejä oranssia huomioon mutta säilyy tulevina kanssa pw pyynnöstä ruutu ja ei lataudu sähköposteja tai sallikaa minun käyttää Outlook

Kiitos
Chris
Old 15 helmikuu 2008, 10:01
Rahoittajien ryhmän

Kyllä, se näyttää yrittää pop sähköpostit ja virheellisen käyttäjätunnuksen ja / tai salasana.

Onko erityistä lomaketta käyttäjätunnus on otettava? Luulen Orange on koodata, että tämä on Freeserve huomioon.

Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Outlook 2007 Email Search Tehtävä kevvyb Office Suites & Applications 2 24th Mar 2009 12:27
Outlook Expressin asetukset jamie2k8 Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 1 22. kesäkuu 2008 13:40
Pysty lähettämään sähköpostiviestejä Outlook 2003: oranssi. saholt Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 1 27th Feb 2008 15:48
Outlook 2003 - sähköposti tyhjä macarmela16 Office Suites & Applications 6 26. Jul 2007 12:48
Apua tarvitaan varmuuskopioimalla Outlook sähköpostikansioita ja asetukset Paros Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 2 13. Jul 2007 08:11
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.