mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP & IM Overleg

Register

Oranje fsmail.net e-mail van Outlook-instellingen

Reply

Thread Tools
Old 13 februari 2008, 15:21
Lid Fractie

Default Oranje fsmail.net e-mail van Outlook-instellingen

Goedenavond,

Ik heb zojuist geprobeerd om Outlook gebruikt voor mijn e-mail in plaats van oranje's webmail. Helaas is het voortdurend vraagt me om een wachtwoord, ik heb gezien een eerdere draad met hetzelfde probleem, maar het probleem niet is opgelost op de mijne.

Btw, hoewel ik mijn e-mail via de oranje site momenteel de e-mail adres is myusername@fsmail.net (Freeserve mail), vragen zich af of dit nog van invloed zijn op eventuele conclusies mensen komen om.

Bedankt
Chris Leech
Old 15 februari 2008, 08:53
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chrisleech11 View Post
Goedenavond,

Ik heb zojuist geprobeerd om Outlook gebruikt voor mijn e-mail in plaats van oranje's webmail. Helaas is het voortdurend vraagt me om een wachtwoord, ik heb gezien een eerdere draad met hetzelfde probleem, maar het probleem niet is opgelost op de mijne.

Btw, hoewel ik mijn e-mail via de oranje site momenteel de e-mail adres is myusername@fsmail.net (Freeserve mail), vragen zich af of dit nog van invloed zijn op eventuele conclusies mensen komen om.

Bedankt
Chris Leech
U kan een ander wachtwoord voor de inkomende (POP) en uitgaande (SMTP), dus moet u Outlook dienovereenkomstig. De POP-wachtwoord is uw fsmail wachtwoord. Voor uitgaand, moet u de SMTP-server die uw ISP. Voor de mijne dat zou mail.btinternet.com met mijn BT mail wachtwoord.

Old 15 februari 2008, 09:11
Lid Fractie

Hi Mike, bedankt voor uw antwoord.

Ik zou kunnen hebben op oranje ring vervolgens als de thuis-account is opgezet in mijn ouders naam, en ze hebben hun eigen oranje account en wachtwoord gekoppeld aan het huisadres.

Ik niet, ik ben alleen maar met behulp van webmail met een gebruikersnaam en wachtwoord, waarschijnlijk moeten ring hen i think!

Many Thanks
Chris Leech
Old 15 februari 2008, 09:17
Donor Groep

Uw wachtwoord voor POP zal de een die je gebruikt voor webmail.

Hoe bent u toegang tot het internet waar je bent? Dat regelt hoe krijg je toegang tot de SMTP. Algemeen een ISP alleen toegang tot de SMTP-server als u gebruik maakt van haar breedband.

Old 15 februari 2008, 09:20
Lid Fractie

Bedankt Mike, Ik heb geprobeerd dat en zij houdt de opvoeding van de gebruikersnaam en het wachtwoord in.

We hebben een desktop die de Orange Broadband Modem ingesteld op die verbinding maakt met het internet, en dan deel ik dat de verbinding eenmaal actief met een netwerk kabel die wordt aangesloten op mijn laptop.

Bedankt
Chris
Old 15 februari 2008, 09:23
Donor Groep

Als uw Orange Breedband omvat e-mail dan moet er geen probleem met hun smtp server.

Verduidelijking: doet het verzoek een wachtwoord bij het verzenden, ontvangen, of beide?

Ook heb je verteld Outlook de wachtwoorden te onthouden?

Er is een oplossing die u wel of niet wilt! Dat is op het automatisch doorsturen van uw fsmail op een gratis Gmail-account. U kunt vervolgens eenvoudig opgezet Thunderbird om toegang te krijgen tot het Gmail-account.

Old 15 februari 2008, 09:27
Donor Groep

Gewoon nog een gedachte. Hebt u in staat de POP-en SMTP-poorten op de firewall op de desktop?

Old 15 februari 2008, 09:45
Lid Fractie

"Misschien niet ingeschakeld de havens Mike, ik heb een firewall op mijn laptop maar ik heb niet op maat geconfigureerd is.

De gebruikersnaam en wachtwoord aanvragen vak komt als ik heb opgericht mijn nieuwe account en laat outlook draait, ik kan me voorstellen dat het probeert om de e-mails van de oranje-account, maar blijft komen met de pw verzoek doos en wordt niet geladen alle e-mails en laat mij met Outlook

Bedankt
Chris
Old 15 februari 2008, 10:01
Donor Groep

Ja, het lijkt alsof het wordt geprobeerd pop e-mails en heeft een onjuiste gebruikersnaam en / of wachtwoord.

Is er een speciale vorm van de gebruikersnaam is te nemen? Ik denk dat Orange hebben voor het coderen van het feit dat dit een Freeserve account.

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Outlook 2007 E-mail Zoek Functie kevvyb Office Suites & Toepassingen 2 24 mrt 2009 12:27
Outlook Express instellingen jamie2k8 E-mail, VoIP & IM Overleg 1 22 jun 2008 13:40
Kan geen e-mails uit Outlook 2003 met oranje. saholt E-mail, VoIP & IM Overleg 1 27 feb 2008 15:48
Outlook 2003 - email blanco macarmela16 Office Suites & Toepassingen 6 26 jul 2007 12:48
Hulp nodig met een back-up van Outlook e-mail mappen en instellingen Paros E-mail, VoIP & IM Overleg 2 13 jul 2007 08:11
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.