![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Goedenavond, Ik heb zojuist geprobeerd om Outlook gebruikt voor mijn e-mail in plaats van oranje's webmail. Helaas is het voortdurend vraagt me om een wachtwoord, ik heb gezien een eerdere draad met hetzelfde probleem, maar het probleem niet is opgelost op de mijne. Btw, hoewel ik mijn e-mail via de oranje site momenteel de e-mail adres is myusername@fsmail.net (Freeserve mail), vragen zich af of dit nog van invloed zijn op eventuele conclusies mensen komen om. Bedankt Chris Leech |
|
| |||
| |||
| Citaat:
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Hi Mike, bedankt voor uw antwoord. Ik zou kunnen hebben op oranje ring vervolgens als de thuis-account is opgezet in mijn ouders naam, en ze hebben hun eigen oranje account en wachtwoord gekoppeld aan het huisadres. Ik niet, ik ben alleen maar met behulp van webmail met een gebruikersnaam en wachtwoord, waarschijnlijk moeten ring hen i think! Many Thanks Chris Leech |
|
| |||
| |||
| Uw wachtwoord voor POP zal de een die je gebruikt voor webmail. Hoe bent u toegang tot het internet waar je bent? Dat regelt hoe krijg je toegang tot de SMTP. Algemeen een ISP alleen toegang tot de SMTP-server als u gebruik maakt van haar breedband.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Bedankt Mike, Ik heb geprobeerd dat en zij houdt de opvoeding van de gebruikersnaam en het wachtwoord in. We hebben een desktop die de Orange Broadband Modem ingesteld op die verbinding maakt met het internet, en dan deel ik dat de verbinding eenmaal actief met een netwerk kabel die wordt aangesloten op mijn laptop. Bedankt Chris |
|
| |||
| |||
| Als uw Orange Breedband omvat e-mail dan moet er geen probleem met hun smtp server. Verduidelijking: doet het verzoek een wachtwoord bij het verzenden, ontvangen, of beide? Ook heb je verteld Outlook de wachtwoorden te onthouden? Er is een oplossing die u wel of niet wilt! Dat is op het automatisch doorsturen van uw fsmail op een gratis Gmail-account. U kunt vervolgens eenvoudig opgezet Thunderbird om toegang te krijgen tot het Gmail-account.
|
| |||
| |||
| Gewoon nog een gedachte. Hebt u in staat de POP-en SMTP-poorten op de firewall op de desktop?
|
| |||
| |||
| "Misschien niet ingeschakeld de havens Mike, ik heb een firewall op mijn laptop maar ik heb niet op maat geconfigureerd is. De gebruikersnaam en wachtwoord aanvragen vak komt als ik heb opgericht mijn nieuwe account en laat outlook draait, ik kan me voorstellen dat het probeert om de e-mails van de oranje-account, maar blijft komen met de pw verzoek doos en wordt niet geladen alle e-mails en laat mij met Outlook Bedankt Chris |
|
| |||
| |||
| Ja, het lijkt alsof het wordt geprobeerd pop e-mails en heeft een onjuiste gebruikersnaam en / of wachtwoord. Is er een speciale vorm van de gebruikersnaam is te nemen? Ik denk dat Orange hebben voor het coderen van het feit dat dit een Freeserve account.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Outlook 2007 E-mail Zoek Functie | kevvyb | Office Suites & Toepassingen | 2 | 24 mrt 2009 12:27 |
| Outlook Express instellingen | jamie2k8 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 1 | 22 jun 2008 13:40 |
| Kan geen e-mails uit Outlook 2003 met oranje. | saholt | E-mail, VoIP & IM Overleg | 1 | 27 feb 2008 15:48 |
| Outlook 2003 - email blanco | macarmela16 | Office Suites & Toepassingen | 6 | 26 jul 2007 12:48 |
| Hulp nodig met een back-up van Outlook e-mail mappen en instellingen | Paros | E-mail, VoIP & IM Overleg | 2 | 13 jul 2007 08:11 |
| Thread Tools | |
| |