mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon

Register

Orange fsmail.net e outlook innstillinger

Reply

Thread Tools
Old 13. Feb 2008, 15:21
Medlem Group

Default Orange fsmail.net e outlook innstillinger

God kveld,

Jeg har bare prøvd å bruke Outlook for min e-post i stedet for oransje for webpost. Dessverre er det stadig ber meg om et passord, jeg har sett en tidligere tråd med samme problem, men problemet er ikke løst på min.

Btw, selv om jeg få min e-post via oransje site tiden, e-postadressen er myusername@fsmail.net (freeserve post), lurer på om dette vil ha noen betydning for noen konklusjoner folk kommer til.

Takk
Chris Leech
Old 15th 2008 Feb, 08:53
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by chrisleech11 View Post
God kveld,

Jeg har bare prøvd å bruke Outlook for min e-post i stedet for oransje for webpost. Dessverre er det stadig ber meg om et passord, jeg har sett en tidligere tråd med samme problem, men problemet er ikke løst på min.

Btw, selv om jeg få min e-post via oransje site tiden, e-postadressen er myusername@fsmail.net (freeserve post), lurer på om dette vil ha noen betydning for noen konklusjoner folk kommer til.

Takk
Chris Leech
Du kan kreve et annet passord for innkommende (POP) og utgående (SMTP) så må du konfigurere Outlook tilsvarende. POP-passordet ditt fsmail passord. For utgående, du må bruke SMTP-serveren som din ISP gir. For min som ville være mail.btinternet.com med BT post passord.

Old 15th 2008 Feb, 09:11
Medlem Group

Hei Mike, thanks for your reply.

Jeg må kanskje ringe oransje da hjemmesiden din er satt opp i mine foreldre, og de har sin egen oransje brukerkonto og passord knyttet til hjem-adresse.

Jeg ikke, jeg bare bruker webmail med brukernavn og passord, sannsynligvis måtte ringe dem tror jeg!

Mange takk
Chris Leech
Old 15th 2008 Feb, 09:17
Donor Group

Ditt passord for POP vil være den du bruker for webmail.

Hvordan har du tilgang til Internett der du er? Som styrer hvordan du får tilgang til SMTP. Vanligvis en ISP bare gir tilgang til SMTP-serveren hvis du bruker sitt bredbånd.

Old 15th 2008 Feb, 09:20
Medlem Group

Takk Mike, jeg har prøvd det og det holder å få opp brukernavn og passord-boksen.

Vi har en stasjonær som har Orange Broadband Modem satt opp på det som kobles til internett, og jeg deler den tilkoblingen når aktivt med en nettverkskabel, som kobles til min laptop.

Takk
Chris
Old 15th 2008 Feb, 09:23
Donor Group

Hvis Orange Broadband inkluderer e så det bør ikke være noe problem å bruke SMTP-serveren.

Avklaring: does it be om et passord når sending, mottak eller begge?

Dessuten har du fortalt Outlook skal huske passord?

Det er en løsning som du kanskje har eller ikke vil! Det er å automatisk videresende fsmail til en gratis googlemail konto. Deretter kan du enkelt sette opp Thunderbird for å få tilgang til googlemail konto.

Old 15th 2008 Feb, 09:27
Donor Group

Bare hadde en tanke. Har du aktivert POP-og SMTP-porter på brannmuren på skrivebordet?

Old 15th 2008 Feb, 09:45
Medlem Group

`Muligens ikke aktivert portene mike, jeg har en brannmur på min laptop, men jeg har ikke tilpasset konfigurert den.

Brukernavn og passord boksen kommer opp når jeg har satt opp min nye konto og bare la Outlook kjører, Jeg kan forestille meg det prøver å få e-post fra den oransje kontoen, men holder kommer opp med pw forespørsel boksen og ikke laste e-post eller tillate meg å bruke Outlook

Takk
Chris
Old 15th 2008 Feb, 10:01
Donor Group

Ja, det ser ut som om det prøver å pop eposter og har feil brukernavn og / eller passord.

Er det en spesiell form for brukernavn må ta? Jeg antar Orange må kodes at dette er en Freeserve konto.

Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Outlook 2007 Epost Søkefunksjon kevvyb Office Suites & Applications 2 24 mars 2009 12:27
Outlook Express-innstillinger jamie2k8 Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 1 22 juni 2008 13:40
Kan ikke sende e-post fra Outlook 2003 med oransje. saholt Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 1 27 februar 2008 15:48
Outlook 2003 - email blank macarmela16 Office Suites & Applications 6 26 juli 2007 12:48
Hjelp nødvendig med sikkerhetskopiere Outlook e-mapper og innstillinger Paros Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 2 13 juli 2007 08:11
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.