mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP og IM Discussion

Register

OUTLOOK 2002 - "Denne operation failed"

Reply

Thread Tools
Old 9. august 2008, 13:44
Medlem Gruppen

Default OUTLOOK 2002 - "Denne operation failed"

Når jeg trykker på sende og modtage knap jeg får denne besked.

Jeg har ikke chnaged nogen indstillinger det bare holdt op med at arbejde en dag. Jeg har kontrolleret kontoindstillinger og intet synes at have ændret sig, selv om jeg ikke er ekspert på Outlook.

Enhver hjælp ville være appreiciated

Tak
Old 10. august 2008, 03:42
Medlem Gruppen

Default OUTLOOK 2002 - "Denne operation failed"

Problem løst, var et væmmeligt virus, og har nu lagt ud på virus emne for hjælp til at fjerne det.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
IE Fejlmeddelelse - "Operation Afbrudt" - hvad betyder det? luke1206 Webbrowsere & FTP Klienter 2 12 august 2009 11:04
Harddisk Fejl på Bootup - "Disk Error" "Tryk på en tast for at genstarte" ashaiba General Hardware Chat 6 13 marts 2009 15:56
Vil "Office 95" arbejde med "Windows XP"? Raynhawk Office Suites & Applications 4 23 februar 2009 17:01
Kan ikke sætte "Aktiver" funktion "på" i Bios ref CD / DVD. ashmehta Laptops, Mobiles & PDA'er 8 17th May 2008 02:56
Laptop ikke starte, "syntaks" eller "diskfejl". aechain Windows-operativsystemer 5 24 januar 2008 15:45
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.