mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon

Register

OUTLOOK 2002 - "Denne operasjonen mislyktes"

Reply

Thread Tools
Old 9 august 2008, 13:44
Medlem Group

Default OUTLOOK 2002 - "Denne operasjonen mislyktes"

Når jeg trykker på send og motta knappen jeg får denne meldingen.

Jeg har ikke chnaged innstillingene det bare sluttet å jobbe én dag. Jeg har sjekket kontoen og ingenting ser ut til å ha endret seg, selv om jeg ikke er ekspert på Outlook.

Eventuelle hjelpe ville være appreiciated

Takk
Old 10 august 2008, 03:42
Medlem Group

Default OUTLOOK 2002 - "Denne operasjonen mislyktes"

Problem løst, var en ekkel virus, og har nå lagt ut på virus emnet for hjelp med å fjerne det.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
IE Feilmelding - "Operasjon avbrutt" - Hva betyr det? luke1206 Nettlesere & FTP Clients 2 12 august 2009 11:04
Harddrive Feil på Bootup - "Disk Error" "Trykk en tast for å starte" ashaiba General Hardware Chat 6 13 mars 2009 15:56
Vil "Office 95" fungerer med Windows XP? Raynhawk Office Suites & Applications 4 23 februar 2009 17:01
Kan ikke sette "Aktiver" funksjon "på" i Biografier ref CD / DVD. ashmehta Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 8 17 juni 2008 02:56
Laptop starter ikke opp, "syntaks" eller "disk error". aechain Windows-operativsystemer 5 24 januar 2008 15:45
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.