mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-post, VoIP & IM Diskussion

Register

UTSIKTER 2002 - "Denna operation failed"

Reply

Thread Tools
Old 9 august 2008, 13:44
Ledamot Gruppen

Default UTSIKTER 2002 - "Denna operation failed"

När jag trycker på skicka och ta emot knappen jag få detta meddelande.

Jag har inte chnaged några inställningar det bara slutade fungera en dag. Jag har kontrollerat kontoinställningarna och ingenting tycks ha förändrats, även om jag inte är en expert på Outlook.

Någon hjälp skulle appreiciated

Tack
Old 10 august 2008, 03:42
Ledamot Gruppen

Default UTSIKTER 2002 - "Denna operation failed"

Problem löst, var ett otäckt virus, och har nu postat på viruset ämne för att få hjälp med att ta bort det.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
IE Felmeddelande - "Operation Avbrutet" - vad innebär det? luke1206 Webbläsare & FTP Klienter 2 12 august 2009 11:04
Hårddisk Fel om uppstart - "Disk Error" "Tryck på valfri tangent för att starta" ashaiba General Hardware Chat 6 13 mars 2009 15:56
Kommer "Office 95" arbeta med "Windows XP"? Raynhawk Office Suites & Applications 4 23 februari 2009 17:01
Det går inte att sätta "Aktivera" funktion "om" i Bios ref CD / DVD. ashmehta Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 8 17 juni 2008 02:56
Bärbar dator inte startar, "syntax" eller "disk error". aechain Windows-operativsystem 5 24 januari 2008 15:45
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.