mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP og IM Discussion

Register

Outlook 2007 plejer sende / modtage.

Reply

Thread Tools
Old 12 December 2007, 22:36
Ny Medlem Gruppen

Hej Alle
Jeg har Office 2007 Professional installeret på en computer med XP Home og efter installere nogle Office-opdateringer I cant sende eller modtage e-mails i Outlook. Jeg afinstalleret kontor og afinstalleret alle de Office-opdateringer derefter geninstalleret uden opdateringer, men stadig ingen held. Jeg slået min antivirus-software og firewall, ingen held. Jeg testede min konto indstillinger i Outlook Express og alt fungerer, bare ikke i Outlook. Når jeg klikker på knappen Send / modtag de fremskridt dialogboksen blinker op til som en fjerdedel af et sekund og derefter forsvinder. Nr. fejlmeddelelser får enten. Jeg har også forsøgt at reparere den ud ser PST fil med SCANPST, men stadig intet.
Kan nogen hjælpe??? Thanks in advance
Old 15 December 2007, 06:02
Medlem Gruppen

Er det et juridisk helt ægte kopi af Office? Hvis ikke, problemer, som denne er mere end sandsynligt, som Microsoft bliver klogere (og mere restriktiv) med deres piratkopiering-forhindring indsats.
Old 15. december 2007, 06:55
Administrator Gruppen

Tjek mail-konto-indstillinger - pop, brugernavn, adgangskode osv.

Noget sandsynligvis ændret i løbet af opgraderingen.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 26 December 2007, 14:42
Ny Medlem Gruppen

Prøv at bruge -- reparation af Outlook Express, Program til reparation af mapperne i Outlook Express, uddrag af e-mails fra Outlook Express dbx filen. Gem repareres Outlook Express indlæg på disken, skal du gemme repareres dbx-filer i sikker mappe, de kan være nyttige, flytte repareret indlæg du nødt til at åbne samtidigt i Outlook Express og Windows Stifinder, støtte *. dbx filformater: MS Outlook Express 5 / 6.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.