![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Alle Jeg har Office 2007 Professional installeret på en computer med XP Home og efter installere nogle Office-opdateringer I cant sende eller modtage e-mails i Outlook. Jeg afinstalleret kontor og afinstalleret alle de Office-opdateringer derefter geninstalleret uden opdateringer, men stadig ingen held. Jeg slået min antivirus-software og firewall, ingen held. Jeg testede min konto indstillinger i Outlook Express og alt fungerer, bare ikke i Outlook. Når jeg klikker på knappen Send / modtag de fremskridt dialogboksen blinker op til som en fjerdedel af et sekund og derefter forsvinder. Nr. fejlmeddelelser får enten. Jeg har også forsøgt at reparere den ud ser PST fil med SCANPST, men stadig intet. Kan nogen hjælpe??? Thanks in advance |
|
| |||
| |||
| Er det et juridisk helt ægte kopi af Office? Hvis ikke, problemer, som denne er mere end sandsynligt, som Microsoft bliver klogere (og mere restriktiv) med deres piratkopiering-forhindring indsats. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tjek mail-konto-indstillinger - pop, brugernavn, adgangskode osv.
| |||
| |||
| Prøv at bruge -- reparation af Outlook Express, Program til reparation af mapperne i Outlook Express, uddrag af e-mails fra Outlook Express dbx filen. Gem repareres Outlook Express indlæg på disken, skal du gemme repareres dbx-filer i sikker mappe, de kan være nyttige, flytte repareret indlæg du nødt til at åbne samtidigt i Outlook Express og Windows Stifinder, støtte *. dbx filformater: MS Outlook Express 5 / 6. |