mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP & IM Overleg

Register

Outlook 2007 wont verzenden / ontvangen.

Reply

Thread Tools
Old 12 december 2007, 22:36
Nieuw Lid Fractie

Default Outlook 2007 wont verzenden / ontvangen.

Hi Everyone
Ik heb Office 2007 Professional geïnstalleerd op een computer met XP Home en na de installatie van sommige Office-updates I cant verzenden of ontvangen van e-mailberichten in Outlook. Ik verwijderde kantoor en verwijderde alle Office-updates dan opnieuw geïnstalleerd zonder de updates, maar nog steeds geen geluk. Ik gehandicapte mijn antivirus software en firewall, geen geluk. Ik getest heb mijn account instellingen in Outlook Express en alles werkt, alleen niet in Outlook. Als ik klik op de verzenden / ontvangen-knop de voortgang dialoogvenster knippert voor een soortgelijk kwart van een seconde en verdwijnt dan. Geen foutmeldingen worden gegeven als. Ik heb ook geprobeerd het herstel van de uit kijken PST-bestand met SCANPST, maar nog steeds niets.
Kan iemand helpen? Thanks in advance
Old 15 december 2007, 06:02
Lid Fractie

Is het een juridische, volledig origineel exemplaar van Office? Zo niet, problemen als deze zijn meer dan waarschijnlijk als Microsoft krijgt slimmer (en meer beperkende) met hun piraterij-thwarting inspanningen.
Old 15 dec 2007, 06:55
Administrator Group

Controleer de e-mail account instellingen - pop, gebruikersnaam, wachtwoord, enz.

Waarschijnlijk iets veranderd tijdens de upgrade.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 26 december 2007, 14:42
Nieuw Lid Fractie

Probeer gebruik -- reparatie van Outlook Express, Programma voor het repareren mappen van Outlook Express, uittreksel e-mails uit Outlook Express dbx-bestand. Sla de herstelde Outlook Express-berichten op de vaste schijf, behalve het gerepareerde dbx-bestanden in de veilige map, kunnen ze nuttig zijn, verplaatst u de berichten die u hebt gerepareerd te openen gelijktijdig de Outlook Express en de Windows Verkenner ondersteuning *. dbx bestandsformaten: MS Outlook Express 5 / 6.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
MS Outlook - Ik ben in staat te sturen mails but i cant ontvangen ttoshiba E-mail, VoIP & IM Overleg 0 De 5 juni 2009 02:35
Waarom kan ik maar niet ontvangen E-mails schuur E-mail, VoIP & IM Overleg 7 13 mei 2009 06:04
Cant Stuur E Mail met Outlook Express 2007 (WindowsXP) dexterlevi E-mail, VoIP & IM Overleg 1 14 mrt 2009 15:50
OE verzenden / ontvangen redragon E-mail, VoIP & IM Overleg 2 19 dec 2007 18:20
Outlook 2003 verzenden en ontvangen probleem PVM Office Suites & Toepassingen 2 16e sep 2007 09:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.