![]() |
|
| |||
| |||
| Hi Everyone Ik heb Office 2007 Professional geïnstalleerd op een computer met XP Home en na de installatie van sommige Office-updates I cant verzenden of ontvangen van e-mailberichten in Outlook. Ik verwijderde kantoor en verwijderde alle Office-updates dan opnieuw geïnstalleerd zonder de updates, maar nog steeds geen geluk. Ik gehandicapte mijn antivirus software en firewall, geen geluk. Ik getest heb mijn account instellingen in Outlook Express en alles werkt, alleen niet in Outlook. Als ik klik op de verzenden / ontvangen-knop de voortgang dialoogvenster knippert voor een soortgelijk kwart van een seconde en verdwijnt dan. Geen foutmeldingen worden gegeven als. Ik heb ook geprobeerd het herstel van de uit kijken PST-bestand met SCANPST, maar nog steeds niets. Kan iemand helpen? Thanks in advance |
|
| |||
| |||
| Is het een juridische, volledig origineel exemplaar van Office? Zo niet, problemen als deze zijn meer dan waarschijnlijk als Microsoft krijgt slimmer (en meer beperkende) met hun piraterij-thwarting inspanningen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Controleer de e-mail account instellingen - pop, gebruikersnaam, wachtwoord, enz.
| |||
| |||
| Probeer gebruik -- reparatie van Outlook Express, Programma voor het repareren mappen van Outlook Express, uittreksel e-mails uit Outlook Express dbx-bestand. Sla de herstelde Outlook Express-berichten op de vaste schijf, behalve het gerepareerde dbx-bestanden in de veilige map, kunnen ze nuttig zijn, verplaatst u de berichten die u hebt gerepareerd te openen gelijktijdig de Outlook Express en de Windows Verkenner ondersteuning *. dbx bestandsformaten: MS Outlook Express 5 / 6. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| MS Outlook - Ik ben in staat te sturen mails but i cant ontvangen | ttoshiba | E-mail, VoIP & IM Overleg | 0 | De 5 juni 2009 02:35 |
| Waarom kan ik maar niet ontvangen E-mails | schuur | E-mail, VoIP & IM Overleg | 7 | 13 mei 2009 06:04 |
| Cant Stuur E Mail met Outlook Express 2007 (WindowsXP) | dexterlevi | E-mail, VoIP & IM Overleg | 1 | 14 mrt 2009 15:50 |
| OE verzenden / ontvangen | redragon | E-mail, VoIP & IM Overleg | 2 | 19 dec 2007 18:20 |
| Outlook 2003 verzenden en ontvangen probleem | PVM | Office Suites & Toepassingen | 2 | 16e sep 2007 09:57 |
| Thread Tools | |
| |