![]() |
|
| |||
| |||
| Hi Everyone Jeg har Office 2007 Professional installert på en maskin med XP Home og etter installere enkelte Office-oppdateringer jeg skrånende sende eller motta e-postmeldinger i Outlook. Jeg avinstallerte kontor og avinstallert alle Office-oppdateringer deretter reinstallert uten oppdateringer men fortsatt nei. Jeg deaktiverte min antivirusprogram og brannmur, nei. Jeg testet min konto i Outlook Express og alt fungerer, bare ikke i Outlook. Når jeg klikker på send / motta knappen fremdriften dialogboksen blinker seg for en som en fjerdedel av et sekund, og deretter forsvinner. Ingen feilmeldinger gis heller. Jeg har også forsøkt å reparere ut ser PST-filen med SCANPST men fortsatt ingenting. Kan noen hjelpe?? Takk på forhånd |
|
| |||
| |||
| Er det en juridisk, fullt ekte kopi av Office? Hvis ikke, problemer som dette er mer enn sannsynlig som Microsoft får cleverer (og mer restriktiv) med sine piracy-thwarting innsats. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sjekk postkontoen - pop, brukernavn, passord etc.
| |||
| |||
| Prøv å bruke -- reparere Outlook Express, Program for reparasjon mapper i Outlook Express, henter e-post fra Outlook Express DBX-filen. Lagre reparert Outlook Express-meldinger på harddisken, lagre reparert dbx filer i trygge mappe, de kan være nyttig, flytte reparert meldinger må du åpne samtidig i Outlook Express og Windows Utforsker støtte *. dbx filformater: MS Outlook Express 5 / 6. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| MS Outlook - Jeg kunne sende post men jeg skrånende få | ttoshiba | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 0 | 5 juni 2009 02:35 |
| Hvorfor kan jeg sende men ikke motta e-post | skur | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 7 | 13 mai 2009 06:04 |
| Cant Send e-post med Outlook Express 2007 (WindowsXP) | dexterlevi | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 1 | 14 mars 2009 15:50 |
| OE sende / motta | redragon | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 2 | 19 desember 2007 18:20 |
| Outlook 2003 sender og mottar problem | PVM | Office Suites & Applications | 2 | 16nde sep 2007 09:57 |
| Thread Tools | |
| |