![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Alla Jag har Office 2007 Professional installerat på en dator med XP Home och efter att ha installerat en Office-uppdateringar I cant skicka eller ta emot e-post i Outlook. Jag avinstallerade Office och avinstallerat alla av Office-uppdateringar sedan installeras utan uppdateringar men fortfarande ingen lycka. Jag funktionshindrade mitt antivirusprogram och brandvägg, ingen lycka. Jag testade mina kontoinställningar i Outlook Express och allt fungerar, bara inte i Outlook. När jag klickar på knappen Skicka / ta emot de framsteg dialogrutan blinkar upp för en likadan fjärdedel av en sekund och sedan försvinner. Inga felmeddelanden ges heller. Jag har även försökt att reparera ut ser PST-fil med SCANPST men fortfarande ingenting. Kan någon hjälpa??? Tack på förhand |
|
| |||
| |||
| Är det en juridisk, helt äkta kopia av Office? Om inte, problem som detta är mer än troligt eftersom Microsoft blir smartare (och mer restriktiva) med piratkopiering-stävja insatser. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kontrollera postkonto - pop, användarnamn, lösenord etc.
| |||
| |||
| Prova att använda -- reparera Outlook Express, Program för reparation mappar i Outlook Express, extrahera e-post från Outlook Express dbx filen. Spara repareras Outlook Express-meddelanden på disk, spara repareras dbx filerna i en säker mapp kan de vara användbara flyttar repareras meddelanden måste du öppna samtidigt för Outlook Express och Windows Explorer stöd *. dbx filformat: MS Outlook Express 5 / 6. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| MS Outlook - Jag kan skicka mail men jag skränande få | ttoshiba | E-post, VoIP & IM Diskussion | 0 | 5 juni 2009 02:35 |
| Varför kan jag skicka men inte ta emot e-post | byggnad | E-post, VoIP & IM Diskussion | 7 | 13 maj 2009 06:04 |
| Cant Skicka e-post med Outlook Express 2007 (WindowsXP) | dexterlevi | E-post, VoIP & IM Diskussion | 1 | 14 mars 2009 15:50 |
| OE skicka / ta emot | redragon | E-post, VoIP & IM Diskussion | 2 | 19 december 2007 18:20 |
| Outlook 2003 skicka och ta emot problem | PVM | Office Suites & Applications | 2 | 16:e sep 2007 09:57 |
| Thread Tools | |
| |