![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Min Outlook XP ikke kan oprette forbindelse til min e-mail-serveren pludselig af en eller anden grund. Det begyndte for et par dage siden Her er en liste over ting, der kan hjælpe:
Jeg tror, det er alt, mit system specs er som i mit SIG, I'll tjekke dem og ændre dem efter udstationering dette, hvis de ikke er rigtige. Hvis der er nogen andre info behov / scanninger behov bare lade mig vide ![]() Tak alle Mit system: Første OC
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Velkommen tilbage.
| |||
| |||
| Det er vores egen mail-server på grund af far er selvstændig, så hele familien bruge virksomhedens domæne, eller mindst én af dem. Jeg spurgte min far om det, som han forvalter det. Og hans e-mail ikke virker på min computer, men ikke på hans. Også, min e-mail jeg lige kontrolleres på min anden pc, og det fungerer på, men det ville være en smerte for at starte en anden computer bare for at læse e-mails, især med det at være så langsom, som det er * caugh * P4 med 1GB RAM * caugh * |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er du bruger Outlook Express stadig? Hvis ja, så må jeg foreslår, at du bruger Windows Live Mail. OE efterfølger, og et hundrede gange bedre.
|
| |||
| |||
| Jeg har kun forsøgt at OE at se, om arbejdet, men normalt er jeg bruger Microsoft Outlook fra Office XP-pakke, men eftersom det ikke virker enten, jeg tænker det ikke det program, men noget andet på min pc, som Jeg har også talt med min konto på min anden pc ved hjælp af den samme IP-adresse (vi bruger statisk IP's) som min primære PC, men det er heller ikke arbejde, der førte mig til at tro det ikke er en tilladelse fejl enten. Tak for hjælpen anyway fyrene, og flere ideer venligst sige Eller jeg kan blive nødt til at holde sig til at starte op min anden pc, når jeg vil tjekke min e-mails. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Jeg er på et tab af, hvad der tyder dog virkelig. Har du forsøgt at omkonfigurere din konto i Outlook Express?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Jeg har arbejdet ud af, hvad det var, og det var irriterende enkel, op til et punkt alligevel. Anden måde min hosts fil fik ødelagt Jeg mener, som det fjernet den IP-adresse i forbindelse med e-mail-server, og IP-adressen, som jeg troede, det var, var forkert, men jeg har en ping på min anden pc til at finde IP på serveren, og kun anvendes til IP-adresse i stedet for navnet i Outlook nu, så det er i orden nobel igen. Tak for din tid, men jeg ville ønske, jeg havde kontrolleret, at tidligere |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Downloade e-mails til Outlook Brug F9 Key | dfr200764 | Office Suites & Applications | 2 | 9. maj 2009 10:44 |
| Outlook Express Can, t Opret forbindelse til min server | dexterlevi | E-mail, VoIP og IM Discussion | 1 | 25 februar 2009 07:46 |
| Hvordan får jeg slutte mit Yahoo! mail-konto til Outlook Express? | jemmah | E-mail, VoIP og IM Discussion | 2 | 29 november 2008 22:32 |
| Mail Exchange Server Hjælp! | StephenPollock | E-mail, VoIP og IM Discussion | 12 | 21. jan 2008 12:43 |
| Outlook spooling mail? | greensleeves54 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 4 | 11 oktober 2007 17:14 |
| Thread Tools | |
| |