![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oma Outlook XP ei voi muodostaa oman sähköpostipalvelimen yhtäkkiä jostain syystä. Se alkoi pari päivää sitten, Seuraavassa on luettelo juttuja, jotka saattavat auttaa:
Tämä on mielestäni kaiken, minun järjestelmän tiedot ovat samat kuin minun sig I'll tarkistaa ne ja muuttaa ne lähettämistä, jos ne eivät ole kunnossa. Jos on muita info tarvitaan / skannaa tarvitaan vain haluan tietää ![]() Kiitos kaikille My System: Ensinnäkin OC
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tervetuloa takaisin.
| |||
| |||
| Se on meidän oma sähköpostipalvelin koska isä on itsenäinen, joten koko perhe käyttää yrityksen verkkotunnuksen tai atleast yksi niistä. Kysyin isäni siitä, koska hän hoitaa sen. Ja hänen sähköposti ei toimi minun tietokone, mutta ei hänen. Also, my e-mail juuri tarkastettava toinen tietokone, ja se toimii siellä, mutta se olisi kipu käynnistyvät eri tietokoneeseen vain lukea sähköposteja, erityisesti se on niin hidasta, koska se on * caugh * P4 1 Gt RAM-muistia * caugh * |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Käytätkö Outlook Express edelleen? Jos näin on, voin kannattaa käyttää Windows Live Mail. OE seuraaja, ja sata kertaa parempi.
|
| |||
| |||
| Olen vain yrittänyt OE, onko toiminut, mutta yleensä käyttää Microsoft Outlook, että Office XP-paketti, mutta nähdä niin, että ei toimi joko Olen ajattelua se ei ole ohjelmaa, mutta jotain muuta minun PC, kuten Olen myös tarkistanut tilini minun muut PC käyttäen samaa IP-osoite (käytämme staattisen IP: n) kuin tärkeimmistä PC, mutta ei myöskään työstä, joka sai minut uskomaan, se ei ole lupaa virhe joko. Kiitos avusta anyway guys, ja sen enempää ajatuksia tarkennetaan Tai olisin voinut pitää kiinni käynnistystä jopa minun muut PC aina kun haluan tarkistaa sähköpostiviestit. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Olen neuvoton, mitä muuta ehdottaa vaikka oikeastaan. Oletko kokeillut reconfiguring tiliäsi Outlook Express?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Olen työskennellyt, mitä se oli, ja se oli ärsyttävää yksinkertainen, jopa siihen pisteeseen, joka tapauksessa. Jotenkin minun hosts file sai vioittunut mielestäni, koska se poistaa IP-osoitteen kanssa assosioituneet sähköpostipalvelin, ja IP-osoite, ajattelin, että se oli ollut väärässä, mutta Tein ping minun muut PC löytää IP-palvelimeen, ja juuri käytetty IP-osoitteen sijaan nimi Outlook nyt, joten se toimii hyvin uudelleen. Kiitos aikaa vaikka, haluan vain olin tarkistanut, että ennemmin |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ladataan Mail Outlook käyttäminen F9 Key | dfr200764 | Office Suites & Applications | 2 | 9. toukokuuta 2009 10:44 |
| Outlook Express Can t Yhdistä Oma palvelin | dexterlevi | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 1 | 25th Feb 2009 07:46 |
| Miten voin liittää My Yahoo! sähköpostitili Outlook Express? | jemmah | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 2 | 29. marraskuu 2008 22:32 |
| Mail Exchange Server auttaa! | StephenPollock | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 12 | 21. Jan 2008 12:43 |
| Outlook spooling mail? | greensleeves54 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 4 | 11. lokakuu 2007 17:14 |
| Thread Tools | |
| |