vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu

Register

Outlook ei pysty muodostamaan yhteyttä Mail Server

Reply

Thread Tools
Old 26 huhtikuu 2009, 13:28
Rahoittajien ryhmän

Default Outlook ei pysty muodostamaan yhteyttä Mail Server

Oma Outlook XP ei voi muodostaa oman sähköpostipalvelimen yhtäkkiä jostain syystä. Se alkoi pari päivää sitten, Seuraavassa on luettelo juttuja, jotka saattavat auttaa:
  • virhesanomassa lukee "A Palvelinyhteys ei voitu osoittaa. mainpc on nyt offline-tilassa" (mainpc on nimeltään postipalvelimella minun verkko), kun i valitse details se sanoo: "Ei voi olla palvelin tai verkko-ongelmat tai aikakatkaisu väli voi olla liian lyhyt. pöytäkirja: IMAP-palvelin: mainpc, Portti: 143 "
  • Olen yrittänyt sekä nimi ja IP-osoite postipalvelimella.
  • En ole asentanut mitään uusia ohjelmia tai päivityksiä, koska se oli viimeinen valmistus.
  • Olen yrittänyt toiseen tiliin, joka toimii muualla verkossa, ja sama virhe ilmenee täällä.
  • Olen tarkistanut kaikki palomuurin asetuksia, eikä mikään, joka estää minun pääsy palvelimelle.
  • Voin käydä Internetin hieno, ja voin myös käyttää verkon jaettuja asemia "mainpc"
  • Olen yrittänyt kääntää Windowsin palomuuri pois käytöstä, samoin kuin kiertämällä Avast pois, mutta samaan tulokseen.
  • Postipalvelin lokit kaikki IP-osoitteet, jotka yrittävät päästä ja minun IP-osoite ei näy, niin se ei ole sähköpostipalvelin suojaamisista minun pääsy
  • Olen yrittänyt käyttää Outlook Expressiä, mutta se ei myöskään toimi.
  • Voin käyttää minun sähköpostiviesteillä www.mail2web.com mutta se ei aina anna minun nähdä viestit (ongelma heidän sivustoissaan mielestäni) niin mieluummin ei tarvitse pitää, että minun vain oli katselet niitä

Tämä on mielestäni kaiken, minun järjestelmän tiedot ovat samat kuin minun sig I'll tarkistaa ne ja muuttaa ne lähettämistä, jos ne eivät ole kunnossa.

Jos on muita info tarvitaan / skannaa tarvitaan vain haluan tietää

Kiitos kaikille

My System: Ensinnäkin OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Emolevy:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-muisti:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Äänikortti:
aluksella
Kiintolevy (t):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optinen asema (t):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Asia / PSU:
Corsair VX450
Jäähdytys:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
aluksella / oletettavasti 10Meg neitsyt kaapeli
Monitor (t):
Viewsonic VX922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 26 huhtikuu 2009, 13:49
Administrator Group

Tervetuloa takaisin.

Nämä kysymykset ovat yleensä vikaa postipalvelimella eli; Niiden loppuun.

Oletko yrittänyt pyytää heitä?

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 26 huhtikuu 2009, 13:56
Rahoittajien ryhmän

Se on meidän oma sähköpostipalvelin koska isä on itsenäinen, joten koko perhe käyttää yrityksen verkkotunnuksen tai atleast yksi niistä. Kysyin isäni siitä, koska hän hoitaa sen. Ja hänen sähköposti ei toimi minun tietokone, mutta ei hänen. Also, my e-mail juuri tarkastettava toinen tietokone, ja se toimii siellä, mutta se olisi kipu käynnistyvät eri tietokoneeseen vain lukea sähköposteja, erityisesti se on niin hidasta, koska se on * caugh * P4 1 Gt RAM-muistia * caugh *
Old 27 huhtikuu 2009, 11:34
Moderator Group

Käytätkö Outlook Express edelleen?

Jos näin on, voin kannattaa käyttää Windows Live Mail.

OE seuraaja, ja sata kertaa parempi.

My System: Eclipse

Processor (s):
Intel c2d E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Emolevy:
Asus P5Q Pro
RAM-muisti:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
Vast
Optinen asema (t):
Sony al cheapo yksi.
Asia / PSU:
Antec Three Hundred
Jäähdytys:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tapauksessa faneja.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (t):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 27 huhtikuu 2009, 12:36
Rahoittajien ryhmän

Olen vain yrittänyt OE, onko toiminut, mutta yleensä käyttää Microsoft Outlook, että Office XP-paketti, mutta nähdä niin, että ei toimi joko Olen ajattelua se ei ole ohjelmaa, mutta jotain muuta minun PC, kuten Olen myös tarkistanut tilini minun muut PC käyttäen samaa IP-osoite (käytämme staattisen IP: n) kuin tärkeimmistä PC, mutta ei myöskään työstä, joka sai minut uskomaan, se ei ole lupaa virhe joko.

Kiitos avusta anyway guys, ja sen enempää ajatuksia tarkennetaan Tai olisin voinut pitää kiinni käynnistystä jopa minun muut PC aina kun haluan tarkistaa sähköpostiviestit.
Old 27 huhtikuu 2009, 12:51
Moderator Group

Quote:
Originally Posted by thingie2 View Post
Tai olisin voinut pitää kiinni käynnistystä jopa minun muut PC aina kun haluan tarkistaa sähköpostiviestit.
Se olisi oikea kipu on perse.

Olen neuvoton, mitä muuta ehdottaa vaikka oikeastaan. Oletko kokeillut reconfiguring tiliäsi Outlook Express?

Old 27 huhtikuu 2009, 13:30
Rahoittajien ryhmän

Olen työskennellyt, mitä se oli, ja se oli ärsyttävää yksinkertainen, jopa siihen pisteeseen, joka tapauksessa. Jotenkin minun hosts file sai vioittunut mielestäni, koska se poistaa IP-osoitteen kanssa assosioituneet sähköpostipalvelin, ja IP-osoite, ajattelin, että se oli ollut väärässä, mutta Tein ping minun muut PC löytää IP-palvelimeen, ja juuri käytetty IP-osoitteen sijaan nimi Outlook nyt, joten se toimii hyvin uudelleen.

Kiitos aikaa vaikka, haluan vain olin tarkistanut, että ennemmin
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Ladataan Mail Outlook käyttäminen F9 Key dfr200764 Office Suites & Applications 2 9. toukokuuta 2009 10:44
Outlook Express Can t Yhdistä Oma palvelin dexterlevi Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 1 25th Feb 2009 07:46
Miten voin liittää My Yahoo! sähköpostitili Outlook Express? jemmah Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 2 29. marraskuu 2008 22:32
Mail Exchange Server auttaa! StephenPollock Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 12 21. Jan 2008 12:43
Outlook spooling mail? greensleeves54 Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 4 11. lokakuu 2007 17:14
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.