![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mijn Outlook XP kan geen verbinding maken met mijn e-mail server ineens om een of andere reden. Het begon een paar dagen geleden, Hier is een lijst van dingen die kunnen helpen:
Ik denk dat dat alles, mijn systeem specs zijn zoals in mijn sig, ik bekijk ze en veranderen ze na deze posting als ze niet gelijk. Als er sprake is van enige andere informatie die nodig is / scans nodig laat het me weten ![]() Thanks all Mijn Systeem: Eerste OC
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Welkom terug.
| |||
| |||
| Het is onze eigen mailserver, omdat door de vader is zelfstandigen, dus de hele familie gebruikt de onderneming domein, of ten minste een van hen. Ik vroeg mijn vader over als hij beheert. En zijn e-mail werkt niet op mijn computer, maar wel over zijn. Ook mijn e-mail Ik heb net gecontroleerd op mijn andere pc, en het werkt daar, maar het zou een pijn om te beginnen met een andere computer gewoon te lezen van e-mails, vooral met het zo traag als het is * caugh * P4 met 1GB RAM * caugh * |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gebruikt u Outlook Express nog steeds? Zo ja, dan mag ik stel met behulp van Windows Live Mail. OE opvolger, en honderd keer beter.
|
| |||
| |||
| Ik heb alleen geprobeerd om OE om te zien of heeft gewerkt, maar normaal gebruik ik Microsoft Outlook uit het Office XP-pakket, maar omdat dat niet werkt, ik denk het is niet het programma, maar iets anders op mijn pc, als Ik heb ook gecontroleerd met mijn account op mijn andere pc met hetzelfde IP-adres (we gebruik maken van statische IP's) als mijn voornaamste pc, maar dat ook niet werkt, die leidde me te geloven is het geen fout zijn. Bedankt voor de hulp toch jongens, en nog meer ideeën kunt u zeggen Of ik zou kunnen hebben te houden met het opstarten van mijn andere pc wanneer ik wil controleren of mijn e-mails. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Ik ben op een verlies van wat anders te suggereren al echt. Heeft u geprobeerd herconfigurerende uw account in Outlook Express?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Ik heb uitgewerkt wat het was, en het was vervelend eenvoudige, tot een punt in ieder geval. Ergens mijn hosts bestand beschadigd heb denk ik, omdat het verwijderen van de IP-adres in verband met de mail server en het IP-adres dat ik dacht dat het verkeerd was, maar ik heb een ping op mijn andere PC te vinden het IP van de server, en gebruikt het IP-adres in plaats van de naam in Outlook nu, dus het werkt weer prima. Bedankt voor uw tijd al, ik wou dat ik dat eerder had gecontroleerd |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Mail downloaden naar Outlook gebruiken F9 Kernecijfers | dfr200764 | Office Suites & Toepassingen | 2 | 9 mei 2009 10:44 |
| U kunt in Outlook Express, t Verbinding maken met mijn server | dexterlevi | E-mail, VoIP & IM Overleg | 1 | 25 feb 2009 07:46 |
| Hoe sluit ik mijn Yahoo! mail account in Outlook Express? | jemmah | E-mail, VoIP & IM Overleg | 2 | 29 nov 2008 22:32 |
| Mail Exchange Server helpen! | StephenPollock | E-mail, VoIP & IM Overleg | 12 | 21 Jan 2008 12:43 |
| Outlook spoolen mail? | greensleeves54 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 4 | 11 okt 2007 17:14 |
| Thread Tools | |
| |