mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon

Register

Outlook kan ikke koble til Mail Server

Reply

Thread Tools
Old 26 april 2009, 13:28
Donor Group

Default Outlook kan ikke koble til Mail Server

Min Outlook XP kan ikke koble til min e-post server plutselig eller annen grunn. Det startet et par dager siden Her er en liste over ting som kan hjelpe:
  • feilmeldingen leser "en tilkobling til serveren ikke kunne etableres. mainpc er nå i frakoblet modus" (mainpc er navnet på postserveren på nettverket) når jeg velger detaljer det sier: "Det kan være serveren eller nettverksproblemer eller timeout intervall kan være for kort. Protokoll: IMAP, Server: mainpc, Port: 143 "
  • Jeg har prøvd både med navn og IP-adressen til e-postserveren.
  • Jeg har ikke installert noen nye programmer eller oppdateringer siden det sist ble fungerer.
  • Jeg har forsøkt med en annen konto som fungerer andre steder på nettet, og samme feilen oppstår her.
  • Jeg har sjekket alle våre brannmurinnstillingene, og det er ingenting som hindrer meg tilgang til serveren.
  • Jeg kan komme på Internett fine, og jeg kan også få tilgang til nettverket delte stasjoner på "mainpc"
  • Jeg har forsøkt å snu Windows Firewall av, så vel som å snu avast av, men med samme resultat.
  • Postserveren logger alle IP-adresser som forsøker å få tilgang til og IP-adressen vises ikke, så det er ikke postserveren blocking min tilgang
  • Jeg har prøvd å bruke Outlook Express, men som også fungerer ikke.
  • Jeg kan få tilgang til min e-post på www.mail2web.com men ikke alltid la meg se meldingene (et problem med sitt nettsted tror jeg) så vil heller ikke å holde det som bare var å vise dem

Jeg tror det er alt, mitt system spesifikasjoner er som i min sig, jeg vil se dem og endre dem etter innlegg dette hvis de ikke er riktige.

Hvis det er noen annen info nødvendig / skanner trengte bare gi meg beskjed

Takk alle

Min System: Først OC

Prosessor (er):
Intel E2180@2.85
Hovedkort:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-minne:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (er):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk stasjon (er):
Hitachi DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Cooling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Nettverk / Internett:
ombord / ha 10Meg virgin kabel
Skjerm (er):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 26 april 2009, 13:49
Administrator Group

Velkommen tilbake.

Disse problemene er vanligvis en feil med mail-server dvs.; Deres slutten.

Har du prøvd å spørre dem?

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 26 april 2009, 13:56
Donor Group

Det er vår egen mail server på grunn av faren er selvstendig næringsdrivende, slik at hele familien bruker firmadomene eller atleast en av dem. Jeg spurte faren min om det som han greier det. Og hans e-post virker ikke på min datamaskin, men på hans. Og min e-post jeg bare kontrollert på en annen PC, og fungerer på det, men det ville være smertefullt å starte opp en annen datamaskin bare for å lese e-postmeldinger, spesielt med at det er så tregt som det er * caugh * P4 med 1 GB RAM * caugh *
Old 27 april 2009, 11:34
Moderator Group

Bruker du Outlook Express fremdeles?

Da kan jeg foreslå at du bruker Windows Live Mail.

OE etterfølger, og hundre ganger bedre.

Min System: Eclipse

Prosessor (er):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Hovedkort:
Asus P5Q Pro
RAM-minne:
OCZ 8GB 800Mhz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
Store
Optisk stasjon (er):
Sony al cheapo en.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Cooling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfelle fans.
Nettverk / Internett:
Titan ADSL
Skjerm (er):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 27 april 2009, 12:36
Donor Group

Jeg har bare prøvd å OE å se om arbeidet, men vanligvis Jeg bruker Microsoft Outlook, fra Office XP, men siden det ikke fungerer heller, Jeg tenker det er ikke programmet, men noe annet på min PC, som Jeg har også sjekket med min konto på en annen PC som bruker samme IP-adresse (vi bruker statiske IP-adresser) som min hoved PC, men som også fungerer ikke som førte meg til å tro at det ikke er en tillatelse feil heller.

Takk for hjelpen likevel fyrene, og noen flere tips kan du si Eller jeg kanskje pinne med å starte opp min andre PC når jeg ønsker å sjekke e-post.
Old 27 april 2009, 12:51
Moderator Group

Sitat:
Originally Posted by thingie2 View Post
Eller jeg kanskje pinne med å starte opp min andre PC når jeg ønsker å sjekke e-post.
Det ville være en rettighet smerter i rompe.

Jeg er på et tap på noe annet å foreslå selv egentlig. Har du prøvd reconfiguring kontoen din i Outlook Express?

Old 27 april 2009, 13:30
Donor Group

Jeg har jobbet ut hva det var, og det var irriterende enkel, opp til et punkt allikevel. Annen min vertsfilen fikk ødelagt Jeg tror, som den fjernet IP-adressen forbundet med mail-server, og IP-adressen som jeg trodde det var var galt, men jeg gjorde en ping på min andre PC for å finne IP til serveren, og kun brukes til IP-adressen i stedet for navnet i Outlook nå, så det er arbeider fin igjen.

Takk for tiden din selv om jeg bare ønske jeg hadde sjekket at tidligere
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.