![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Min Outlook XP kan ikke koble til min e-post server plutselig eller annen grunn. Det startet et par dager siden Her er en liste over ting som kan hjelpe:
Jeg tror det er alt, mitt system spesifikasjoner er som i min sig, jeg vil se dem og endre dem etter innlegg dette hvis de ikke er riktige. Hvis det er noen annen info nødvendig / skanner trengte bare gi meg beskjed ![]() Takk alle Min System: Først OC
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Velkommen tilbake.
|
|||
|
|||
|
Det er vår egen mail server på grunn av faren er selvstendig næringsdrivende, slik at hele familien bruker firmadomene eller atleast en av dem. Jeg spurte faren min om det som han greier det. Og hans e-post virker ikke på min datamaskin, men på hans. Og min e-post jeg bare kontrollert på en annen PC, og fungerer på det, men det ville være smertefullt å starte opp en annen datamaskin bare for å lese e-postmeldinger, spesielt med at det er så tregt som det er * caugh * P4 med 1 GB RAM * caugh *
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Bruker du Outlook Express fremdeles?
Da kan jeg foreslå at du bruker Windows Live Mail. OE etterfølger, og hundre ganger bedre.
|
|
|||
|
|||
|
Jeg har bare prøvd å OE å se om arbeidet, men vanligvis Jeg bruker Microsoft Outlook, fra Office XP, men siden det ikke fungerer heller, Jeg tenker det er ikke programmet, men noe annet på min PC, som Jeg har også sjekket med min konto på en annen PC som bruker samme IP-adresse (vi bruker statiske IP-adresser) som min hoved PC, men som også fungerer ikke som førte meg til å tro at det ikke er en tillatelse feil heller.
Takk for hjelpen likevel fyrene, og noen flere tips kan du si Eller jeg kanskje pinne med å starte opp min andre PC når jeg ønsker å sjekke e-post.
|
|
|
|||
|
|||
|
Sitat:
Jeg er på et tap på noe annet å foreslå selv egentlig. Har du prøvd reconfiguring kontoen din i Outlook Express?
|
|||
|
|||
|
Jeg har jobbet ut hva det var, og det var irriterende enkel, opp til et punkt allikevel. Annen min vertsfilen fikk ødelagt Jeg tror, som den fjernet IP-adressen forbundet med mail-server, og IP-adressen som jeg trodde det var var galt, men jeg gjorde en ping på min andre PC for å finne IP til serveren, og kun brukes til IP-adressen i stedet for navnet i Outlook nå, så det er arbeider fin igjen.
Takk for tiden din selv om jeg bare ønske jeg hadde sjekket at tidligere
|