mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP og IM Discussion

Register

Outlook Express 6 problem med dialup-forbindelse

Reply

Thread Tools
Old 11 juni 2009, 04:35
Ny Medlem Gruppen

Default Outlook Express 6 problem med dialup-forbindelse

OE6 problem med dialup-forbindelse

Hej alle

Jeg har en temmelig mærkelig problem med OE6 på en WinXP maskine. Jeg har for nylig var ved hjælp af en dailup forbindelse og derfor havde en forbindelse oprettet i netværksforbindelser. Men nu har jeg ændret til ADSL, der kun bruger den LAN-forbindelse og derfor ikke behøver nogen ringer op. Nu er mit problem er, at når jeg åbner OE6 den beder mig om at ringe til dialup forbindelse .... og at gøre det mere forvirrende jeg havde slettet opkaldsadgang forbindelse! så jeg cant forstå, hvad der er galt ...

Jeg valgte også Aldrig dial en forbindelse i IE og sørget OE6 ikke påberåbe sig en dialup-forbindelse, men stadig ... forbløffende (eller magisk?) Den opkaldsadgang forbindelsen igen ...

Kan nogen rådgive hvad problemet kunne være og alle andre løsninger?
Old 11 juni 2009, 05:23
Donor-Gruppen

Default Outlook Express 6 problem med dialup-forbindelse

Når du indstiller den til "Aldrig Dial en Connection" ... har du klikke på "Apply" knappen før "OK"?

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Outlook Express og. Dbx-filer stang Office Suites & Applications 0 7 juni 2009 14:52
Outlook Express Hemul14 E-mail, VoIP og IM Discussion 1 26 november 2007 11:01
Hotmail i Outlook Express ibex_57 E-mail, VoIP og IM Discussion 12 21. nov 2007 14:33
Outlook Express 6 Problem HistoryGirl E-mail, VoIP og IM Discussion 2 5. sep 2007 09:33
Outlook Express Brug 1GB + Yeppi0 E-mail, VoIP og IM Discussion 13 15 august 2007 13:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.