vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu

Register

Outlook Express 6 ongelma dialup yhteys

Reply

Thread Tools
Old 11 kesäkuu 2009, 04:35
Uusi Jäsen

Default Outlook Express 6 ongelma dialup yhteys

Outlook Express 6: n ongelma dialup yhteys

Hei kaikki

Minulla on melko outo ongelma Outlook Express 6: n on WinXP kone. Olen hiljattain käytti dailup yhteys ja näin ollen yhteys luodaan verkkoyhteyksiä. Mutta nyt olen muuttunut ADSL joka käyttää vain Lähiverkkoyhteyden ja siksi ei tarvitse numerot ylös. Nyt ongelmana on, että aina kun avaan Outlook Express 6: n se pyytää minua soittaa soittoyhteyttä yhteydessä .... ja jotta se olisi hämmentävä olin poistanut dial up-yhteys! niin En voi ymmärtää, mikä on väärin ...

Olen myös valinnut Älä soittaa yhteys IE ja varmisti, Outlook Express 6: n ei vedota dialup yhteys mutta silti ... hämmästyttävän (tai maagisesti?) Valinnaisten yhteys on uudelleen ...

Voiko joku neuvoa, mikä ongelma saattaa olla, ja kaikki muut kiertotapoja?
Old 11 kesäkuu 2009, 05:23
Rahoittajien ryhmän

Default Outlook Express 6 ongelma dialup yhteys

Kun olet määrittänyt, että se "ei koskaan Dial a Connection" ... te osoita "Käytä"-painiketta, ennen kuin "OK"?

My System: Etusivu Rakenna

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Emolevy:
Asus M2V rev. 1.
RAM-muisti:
4GB (3.25gb näkyvissä)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Äänikortti:
5.1 Reatek On-Board
Kiintolevy (t):
250 gb SATA & 400gb SATA
Optinen asema (t):
Pioneer 110 x 2
Asia / PSU:
Stock / 550w Äänetön
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kaapeli
Monitor (t):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Outlook Express ja. Dbx-tiedostoja sauva Office Suites & Applications 0 7th Jun 2009 14:52
Outlook Express Hemul14 Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 1 26. marraskuu 2007 11:01
Hotmail Outlook Express ibex_57 Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 12 21. marraskuu 2007 14:33
Outlook Express 6 Problem HistoryGirl Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 2 5. Sep 2007 09:33
Outlook Expressin käyttäminen 1GB + Yeppi0 Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 13 15th Aug 2007 13:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.