![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Outlook Express 6: n ongelma dialup yhteys Hei kaikki Minulla on melko outo ongelma Outlook Express 6: n on WinXP kone. Olen hiljattain käytti dailup yhteys ja näin ollen yhteys luodaan verkkoyhteyksiä. Mutta nyt olen muuttunut ADSL joka käyttää vain Lähiverkkoyhteyden ja siksi ei tarvitse numerot ylös. Nyt ongelmana on, että aina kun avaan Outlook Express 6: n se pyytää minua soittaa soittoyhteyttä yhteydessä .... ja jotta se olisi hämmentävä olin poistanut dial up-yhteys! niin En voi ymmärtää, mikä on väärin ... Olen myös valinnut Älä soittaa yhteys IE ja varmisti, Outlook Express 6: n ei vedota dialup yhteys mutta silti ... hämmästyttävän (tai maagisesti?) Valinnaisten yhteys on uudelleen ... Voiko joku neuvoa, mikä ongelma saattaa olla, ja kaikki muut kiertotapoja? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kun olet määrittänyt, että se "ei koskaan Dial a Connection" ... te osoita "Käytä"-painiketta, ennen kuin "OK"?
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Outlook Express ja. Dbx-tiedostoja | sauva | Office Suites & Applications | 0 | 7th Jun 2009 14:52 |
| Outlook Express | Hemul14 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 1 | 26. marraskuu 2007 11:01 |
| Hotmail Outlook Express | ibex_57 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 12 | 21. marraskuu 2007 14:33 |
| Outlook Express 6 Problem | HistoryGirl | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 2 | 5. Sep 2007 09:33 |
| Outlook Expressin käyttäminen 1GB + | Yeppi0 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 13 | 15th Aug 2007 13:27 |
| Thread Tools | |
| |