mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon

Register

Outlook Express 6 problem med dialup forbindelse

Reply

Thread Tools
Old 11 juni 2009, 04:35
New Member Group

Default Outlook Express 6 problem med dialup forbindelse

OE6 problem med dialup forbindelse

Hei alle

Jeg har et ganske rart problem med OE6 på WINXP maskinen. Jeg har nylig brukte en dailup sammenheng og derfor hadde en tilkobling er opprettet i nettverkstilkoblinger. Men nå har jeg endret til ADSL som bare bruker den lokale tilkoblingen og derfor ikke trenger noen ringer opp. Nå er problemet mitt er at når jeg åpner OE6 den ber meg om å ringe dialup tilkobling .... og for å gjøre det mer forvirrende, jeg hadde slettet ekstern tilkobling! så jeg skrånende forstå hva som er galt ...

Jeg valgte også aldri slå et tilkobling i IE og sørget OE6 ikke påkalle en dialup forbindelse, men likevel ... overraskende (eller magisk?) Den eksterne tilkoblingen er reappearing ...

Kan noen råd hva problemet kan være og eventuelle andre løsninger?
Old 11 juni 2009, 05:23
Donor Group

Default Outlook Express 6 problem med dialup forbindelse

Når du setter den til "Never Dial en tilkobling" ... gjorde du klikker på "Bruk"-knappen før du "OK"?

Min System: Hjem Bygg

Prosessor (er):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Hovedkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM-minne:
4GB (3.25gb synlig)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-styret
Harddisk (er):
250 GB SATA & 400gb SATA
Optisk stasjon (er):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Stock / 550w Silent
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Outlook Express og. Dbx filer stang Office Suites & Applications 0 7 juni 2009 14:52
Outlook Express Hemul14 Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 1 26 nov 2007 11:01
Hotmail i Outlook Express ibex_57 Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 12 21 nov 2007 14:33
Outlook Express 6 Problem HistoryGirl Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 2 5te sep 2007 09:33
Outlook Express Bruke 1GB + Yeppi0 Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 13 15 august 2007 13:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.