![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| OE6 problem med dialup forbindelse Hei alle Jeg har et ganske rart problem med OE6 på WINXP maskinen. Jeg har nylig brukte en dailup sammenheng og derfor hadde en tilkobling er opprettet i nettverkstilkoblinger. Men nå har jeg endret til ADSL som bare bruker den lokale tilkoblingen og derfor ikke trenger noen ringer opp. Nå er problemet mitt er at når jeg åpner OE6 den ber meg om å ringe dialup tilkobling .... og for å gjøre det mer forvirrende, jeg hadde slettet ekstern tilkobling! så jeg skrånende forstå hva som er galt ... Jeg valgte også aldri slå et tilkobling i IE og sørget OE6 ikke påkalle en dialup forbindelse, men likevel ... overraskende (eller magisk?) Den eksterne tilkoblingen er reappearing ... Kan noen råd hva problemet kan være og eventuelle andre løsninger? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Når du setter den til "Never Dial en tilkobling" ... gjorde du klikker på "Bruk"-knappen før du "OK"?
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Outlook Express og. Dbx filer | stang | Office Suites & Applications | 0 | 7 juni 2009 14:52 |
| Outlook Express | Hemul14 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 1 | 26 nov 2007 11:01 |
| Hotmail i Outlook Express | ibex_57 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 12 | 21 nov 2007 14:33 |
| Outlook Express 6 Problem | HistoryGirl | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 2 | 5te sep 2007 09:33 |
| Outlook Express Bruke 1GB + | Yeppi0 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 13 | 15 august 2007 13:27 |
| Thread Tools | |
| |