![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej Jeg har for nylig hentet Microsoft Office 2007 og alt er fantastisk, med undtagelse af Outlook E mail.MY ISP er Orange og alle indstillinger migreret tværs. Når jeg prøver og sende / recieve mail Jeg får fejlmeddelelsen for begge veje. Jeg har undersøgt og kontrolleres igen, at indstillingerne er korrekte, og de er stedet on.I har læst på en Orange forum, at flere mennesker har haft problemer med e-mail efter installuing MS Office2007.I havde 2003 før, men tabte disc så nogen chance for lastning, at tilbage up.The fejlmeddelelse jeg får er, kan ikke finde server. Kan nogen hjælpe? Tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv at slette kontoen og starte på en frisk.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Outlook kan ikke oprette forbindelse til Mail Server | thingie2 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 6 | 27 april 2009 13:30 |
| Hvordan får jeg slutte mit Yahoo! mail-konto til Outlook Express? | jemmah | E-mail, VoIP og IM Discussion | 2 | 29 november 2008 22:32 |
| Outlook Express | Hemul14 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 1 | 26 november 2007 11:01 |
| Hotmail i Outlook Express | ibex_57 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 12 | 21. nov 2007 14:33 |
| Outlook Express Brug 1GB + | Yeppi0 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 13 | 15 august 2007 13:27 |
| Thread Tools | |
| |