![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hoi Ik heb onlangs gedownload van Microsoft Office 2007 en alles is goed, met uitzondering van Outlook e mail.MY ISP Orange en alle instellingen gemigreerd over te brengen. Wanneer ik probeer en stuur / recieve mail Ik krijg foutmelding voor beide manieren. Ik heb gecontroleerd en opnieuw gecontroleerd of dat de instellingen juist zijn en ze worden ter plaatse on.I hebben gelezen op een forum dat Orange een aantal mensen hebben problemen met de e-mail na installuing MS Office2007.I waren vóór 2003, maar verloor schijf zodat er geen kans dat het laden terug up.The foutmelding krijg ik is kan server niet vinden. Kan iemand helpen? Bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Probeer het verwijderen van het account en opnieuw beginnen.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Outlook kan geen verbinding maken Mail Server | thingie2 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 6 | 27 apr 2009 13:30 |
| Hoe sluit ik mijn Yahoo! mail account in Outlook Express? | jemmah | E-mail, VoIP & IM Overleg | 2 | 29 nov 2008 22:32 |
| Outlook Express | Hemul14 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 1 | 26 nov 2007 11:01 |
| Hotmail in Outlook Express | ibex_57 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 12 | 21 nov 2007 14:33 |
| Outlook Express gebruiken 1GB + | Yeppi0 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 13 | 15 aug 2007 13:27 |
| Thread Tools | |
| |