![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Jeg har nylig lastet ned Microsoft Office 2007 og alt er bra med unntak av Outlook e mail.MY ISP er oransje og alle innstillingene migrert over. Når jeg prøver og send / recieve post Jeg får feilmelding på begge veier. Jeg har sjekket og sjekket igjen at innstillingene er riktige, og de spot on.I har lest på en Orange forum at flere personer har hatt problemer med e-post etter installuing MS Office2007.I hadde 2003 før men mistet plate så ingen sjanse til lasting at tilbake up.The feilmelding jeg får er kan ikke finne serveren. Kan noen hjelpe? Takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv å slette kontoen og begynne på ny.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Outlook kan ikke koble til Mail Server | thingie2 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 6 | 27 april 2009 13:30 |
| Hvordan kan jeg koble My Yahoo! postkonto til Outlook Express? | jemmah | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 2 | 29 nov 2008 22:32 |
| Outlook Express | Hemul14 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 1 | 26 nov 2007 11:01 |
| Hotmail i Outlook Express | ibex_57 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 12 | 21 nov 2007 14:33 |
| Outlook Express Bruke 1GB + | Yeppi0 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 13 | 15 august 2007 13:27 |
| Thread Tools | |
| |