![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej Jag har nyligen hämtat Microsoft Office 2007 och allt är bra med undantag av Outlook e mail.MY ISP Orange och alla inställningar migrerats över. När jag försöker skicka / recieve post Jag får felmeddelande om båda hållen. Jag har kontrollerat och kontrolleras på nytt att inställningarna är korrekta och de är platsen on.I har läst om ett Orange forumet att flera personer har haft problem med e-post efter installuing MS Office2007.I hade 2003 innan men förlorade skiva så ingen chans för lastning att tillbaka up.The felmeddelande jag är kan inte hitta servern. Kan någon hjälpa? Tack |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prova att ta bort kontot och börja om från början.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Outlook kan inte ansluta till Mail Server | thingie2 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 6 | 27 april 2009 13:30 |
| Hur ansluter jag min Yahoo! postkonto till Outlook Express? | jemmah | E-post, VoIP & IM Diskussion | 2 | 29 november 2008 22:32 |
| Outlook Express | Hemul14 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 1 | 26 november 2007 11:01 |
| Hotmail i Outlook Express | ibex_57 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 12 | 21 november 2007 14:33 |
| Outlook Express Använda 1GB + | Yeppi0 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 13 | 15 august 2007 13:27 |
| Thread Tools | |
| |