![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Min Yahoo Mail downloads alle e-mail, den modtager til Outlook Express. Hvordan konfigurerer jeg min Yahoo konto, så en kopi er efterladt så godt? tak Dean |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror, det er i Outlook-indstillinger
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I Outlook Express
|
| |||
| |||
| Thanks a lot! |
|
| |||
| |||
| Ingen problemer
__________________ serverguy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Windows Live Mail er god, fordi den synkroniserer alle e-mail til din computer, og også til serveren ... meget god Windows Live: D
| |||
| |||
| Citat:
![]() Jeg bruger den også.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Windows Mail og Yahoo IMAP4-konto | gadusmorhua | E-mail, VoIP og IM Discussion | 0 | 14 September 2009 23:40 |
| Cant Send e-mail med Outlook Express 2007 (WindowsXP) | dexterlevi | E-mail, VoIP og IM Discussion | 1 | 14 marts 2009 15:50 |
| Hvordan får jeg slutte mit Yahoo! mail-konto til Outlook Express? | jemmah | E-mail, VoIP og IM Discussion | 2 | 29 november 2008 22:32 |
| Sådan fjernes Outlook Express bliver min standard-e-mail | hehenotfunny | E-mail, VoIP og IM Discussion | 3 | 8 oktober 2008 08:50 |
| E-mail sender automatisk (i Outlook Express), før jeg er færdig med det | Psychotron | E-mail, VoIP og IM Discussion | 2 | 3 april 2008 16:47 |
| Thread Tools | |
| |