![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi My Yahoo Mail downloads alle e-mailberichten ontvangt in Outlook Express. Hoe configureer ik mijn Yahoo account, zodat een kopie wordt achtergelaten als goed? bedankt Decaan |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik denk dat het in het Outlook-instellingen
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| In Outlook Express
|
| |||
| |||
| thanks a lot! |
|
| |||
| |||
| Geen problemen
__________________ serverguy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Windows Live Mail is een goede zaak omdat het synchroniseert alle e-mail naar uw computer en ook op de server ... zeer goede Windows Live: D
| |||
| |||
| Citaat:
![]() Ik gebruik het ook.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Windows Mail en Yahoo IMAP4 account | gadusmorhua | E-mail, VoIP & IM Overleg | 0 | 14 september 2009 23:40 |
| Cant Stuur E Mail met Outlook Express 2007 (WindowsXP) | dexterlevi | E-mail, VoIP & IM Overleg | 1 | 14 mrt 2009 15:50 |
| Hoe sluit ik mijn Yahoo! mail account in Outlook Express? | jemmah | E-mail, VoIP & IM Overleg | 2 | 29 nov 2008 22:32 |
| Het verwijderen van Outlook Express van steeds mijn standaard e-mail | hehenotfunny | E-mail, VoIP & IM Overleg | 3 | 8 okt 2008 08:50 |
| E-mail automatisch stuurt (in Outlook Express), voordat ik het af te | Psychotron | E-mail, VoIP & IM Overleg | 2 | De 3 april 2008 16:47 |
| Thread Tools | |
| |