![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Yahoo Mail nedlastinger alle e den mottar til Outlook Express. Hvordan konfigurerer jeg Yahoo-konto, slik at en kopi igjen også? takk Dean |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror det er i Outlook-innstillinger
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I Outlook Express
|
| |||
| |||
| Thanks a lot! |
|
| |||
| |||
| Ingen problemer
__________________ serverguy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Windows Live Mail er bra fordi den synkroniserer alle e-post til datamaskinen, og også til server ... meget bra Windows Live: D
| |||
| |||
| Sitat:
![]() Jeg bruker den også.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Windows Mail og Yahoo IMAP4-konto | gadusmorhua | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 0 | 14 september 2009 23:40 |
| Cant Send e-post med Outlook Express 2007 (WindowsXP) | dexterlevi | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 1 | 14 mars 2009 15:50 |
| Hvordan kan jeg koble My Yahoo! postkonto til Outlook Express? | jemmah | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 2 | 29 nov 2008 22:32 |
| Slik fjerner du Outlook Express blir min standard e-post | hehenotfunny | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 3 | 8 oktober 2008 08:50 |
| E-post sender automatisk (i Outlook Express) før jeg er ferdig med den | Psychotron | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 2 | 3 april 2008 16:47 |
| Thread Tools | |
| |