![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Min Yahoo Mail nerladdningar alla email vi får för att Outlook Express. Hur konfigurerar jag min Yahoo-konto så att en kopia lämnas kvar också? tack Dean |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag tycker att det är i Outlook inställningar
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I Outlook Express
|
| |||
| |||
| Tack så mycket! |
|
| |||
| |||
| Inga problem
__________________ serverguy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Windows Live Mail är bra eftersom det synkroniseras all e-post till din dator och även till servern ... mycket bra windows live: D
| |||
| |||
| Citat:
![]() Jag använder det också.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Windows Mail och Yahoo IMAP4-konto | gadusmorhua | E-post, VoIP & IM Diskussion | 0 | 14 september 2009 23:40 |
| Cant Skicka e-post med Outlook Express 2007 (WindowsXP) | dexterlevi | E-post, VoIP & IM Diskussion | 1 | 14 mars 2009 15:50 |
| Hur ansluter jag min Yahoo! postkonto till Outlook Express? | jemmah | E-post, VoIP & IM Diskussion | 2 | 29 november 2008 22:32 |
| Ta bort Outlook Express blir mitt standardprogram för e-post | hehenotfunny | E-post, VoIP & IM Diskussion | 3 | 8 oktober 2008 08:50 |
| E-post skickar automatiskt (i Outlook Express) innan jag avslutar det | Psychotron | E-post, VoIP & IM Diskussion | 2 | 3 april 2008 16:47 |
| Thread Tools | |
| |