![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hi nogen af jer tech fyrene derude ved, hvordan jeg kunne retrive noget, jeg har slettet i Outlook Express e-mail tak. Jeg har gjort det en gang før, men kan ikke remmemeber hvordan du gør det venligst. tak. Aske |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vil du gøre back ups? Jeg antager ikke, men jeg spørger alligevel.
| |||
| |||
| Citat:
ingen makker jeg har ikke støttet noget |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hmmm. Hvis det er slettet det sikkert slettet, medmindre det er i din Papirkurv Folder. Du ville være nødt til at bruge en form for nyttiggørelse program for at se om e-mails stadig findes på din harddisk.
|
| |||
| |||
| ja mate Det er, hvad jeg dont kende, hvordan du gør. Hvordan kontrollerer jeg dette |
|
| |||
| |||
| Der er programmer, der vil gøre det, men du bliver nødt til at betale for dem. Jeg kender ikke nogen fri dem: http://recovery-review.com/mail-recovery-tools/
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Citat:
ok |
|
| |||
| |||
| Der er heller ingen garanti for, at de vil helt sikkert hente mail.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| MS Word & MS Outlook 2007 udgår Button Ikke Working | TheDihDah | Office Suites & Applications | 1 | 7 juni 2009 03:44 |
| Mistet evnen til at e-mail via links med Outlook Express | Nightowl | E-mail, VoIP og IM Discussion | 2 | 7 februar 2009 09:47 |
| Outlook Express / Problemer | mpenney | E-mail, VoIP og IM Discussion | 7 | 12 oktober 2008 01:51 |
| Outlook Express | Hemul14 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 1 | 26 november 2007 11:01 |
| Outlook Express Brug 1GB + | Yeppi0 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 13 | 15 august 2007 13:27 |
| Thread Tools | |
| |