![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hi ieder van u tech jongens daar weten hoe ik kon retrive iets Ik heb geschrapt in Outlook Express e-mail alstublieft. Ik heb dit een keer eerder gedaan, maar kan niet remmemeber hoe het te doen aub. bedankt. Ash |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Maak je back-ups? Ik ben ervan uitgaande dat er geen, maar ik vraag toch.
| |||
| |||
| Citaat:
geen mate i havent gesteund iets |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hmmm. Als deze verwijderd is het waarschijnlijk geschrapt, tenzij het in uw map Prullenbak. U zou het gebruik van een soort van herstel programma om te zien of de e-mails nog steeds aanwezig zijn op uw harde schijf.
|
| |||
| |||
| ja mate dit is wat i dont know how to do. Hoe kan ik controleren of dit |
|
| |||
| |||
| Er zijn programma's die zullen het doen, maar je zal moeten betalen voor hen. Ik weet niet van alle gratis: http://recovery-review.com/mail-recovery-tools/
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Citaat:
oke |
|
| |||
| |||
| Er is ook geen garantie dat ze zeker halen de post.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| MS Word en MS Outlook 2007 Verwijderde knop werkt niet | TheDihDah | Office Suites & Toepassingen | 1 | De 7 juni 2009 03:44 |
| Verloren de mogelijkheid om e-mail via links met Outlook Express | Nightowl | E-mail, VoIP & IM Overleg | 2 | De 7 februari 2009 09:47 |
| Outlook Express / Problemen | mpenney | E-mail, VoIP & IM Overleg | 7 | 12 okt 2008 01:51 |
| Outlook Express | Hemul14 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 1 | 26 nov 2007 11:01 |
| Outlook Express gebruiken 1GB + | Yeppi0 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 13 | 15 aug 2007 13:27 |
| Thread Tools | |
| |