![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har Outlook Express 6 og Windows XP. Hvis jeg går til print mine e-mails, de vil ikke udskrive men jeg får denne fejlmeddelelse nedenfor i en æske. Line 2253 CHAR 1 uspecificeret besked Kode 0 URL res: / / ieframe.dll / preview.js Ønsker du at fortsætte med at køre scrips på denne side. Jeg er ikke bekendt med, hvad der spørger, så jeg ville sætte pris på enhver hjælp til at rette op på denne. Thanks in advance Sparky 5 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| First off, kan du udskrive fra en standard-dokument eller en webside?
|
| |||
| |||
| Ja jeg kan udskrive fra Word-programmet og andre. Undskyld for forsinkelsen, men bare kom hjem |
|
| |||
| |||
| Så når du får den advarsel, der spørger, om du vil fortsætte med at køre scripts - hvad der sker, når du klikker på Ja?
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Hvis jeg klikker ja eller nej, det gør ingen forskel, det stadig ikke vil udskrive. Jeg er nødt til at lukke kassen ved at klikke på X øverst til højre. Men når jeg klikker ja eller nej det gør fremhæve den e-mail i feltet. Tak, fordi du hjalp ud. Ken |
|
| |||
| |||
| olá amigo, Jeg føler mig mesmo problema com meu Outlook 2003. Ve conseguiu resolver esse problema no Express? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror, han er bare sige, at han har samme problemo
| |||
| |||
| Jeg har nøjagtig samme problem, og få nøjagtig den samme fejlmeddelelse som Sparkey5. Gjorde noget nogensinde får løst? Tak. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Alle Outlook-e-mails går i spam | alyann | Office Suites & Applications | 0 | 8 juni 2009 15:12 |
| Forsvinder Emails (skabe) i Outlook 2007 | hansm14 | Office Suites & Applications | 0 | 3 juni 2009 02:12 |
| Hvorfor Må Svar på Min Outlook Emails Come Back Uden Formatering? | delboy | E-mail, VoIP og IM Discussion | 1 | 23 februar 2009 09:35 |
| Min Epson printer vil ikke udskrive emails | foss555 | Digital Imaging & Printere | 2 | 22 december 2007 13:17 |
| Ikke muligheden for at åbne weblinks via e-mails i Outlook 2003 | 1199mac | E-mail, VoIP og IM Discussion | 5 | 20th Dec 2007 03:58 |
| Thread Tools | |
| |