![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb Outlook Express 6 en Windows XP. Als ik ga voor het afdrukken van mijn e-mails zullen ze niet afdrukken, maar ik krijg deze foutmelding in een doos. Line 2253 char 1 niet nader bericht Code 0 URL res: / / ieframe.dll / preview.js Wilt u doorgaan met het draaien scrips op deze pagina. Ik ben niet bekend met wat er gevraagd, dus ik zou alle hulp bij het corrigeren van deze. Thanks in advance Sparky 5 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eerste uitgeschakeld, kunt u afdrukken vanaf een standaard document of een webpagina?
|
| |||
| |||
| Ja, ik kan afdrukken vanuit Word programma en anderen. Sorry voor de vertraging maar net terug thuis |
|
| |||
| |||
| Dus als je de waarschuwing, de vraag of u wilt doorgaan met het uitvoeren van de scripts - wat er gebeurt wanneer u klikt op ja?
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Als ik klik op ja of nee het maakt geen verschil is het nog steeds niet afdrukken. Ik heb te sluiten vak door te klikken op de X bovenaan rechts. Maar als ik klik op ja of nee het doet op de e-mail in het vak. Bedankt voor het helpen. Ken |
|
| |||
| |||
| Olá Amigo Estou mesmo com problema com meu Outlook 2003. Vc conseguiu resolver esse problema no Express? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik denk dat hij gewoon zegt dat hij heeft dezelfde problemo
| |||
| |||
| Ik heb precies hetzelfde probleem en krijgen precies dezelfde foutmelding als Sparkey5. Heeft ooit iets opgelost? Bedankt. |