![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har Outlook Express 6 og Windows XP. Hvis jeg prøver å skrive ut e-poster de vil ikke skrive ut, men jeg får denne feilmeldingen nedenfor i en boks. Line 2253 char 1 uspesifisert melding Code 0 URL res: / / ieframe.dll / preview.js Vil du fortsette å kjøre scrips på denne siden. Jeg er ikke kjent med hva det spør så ville jeg sette pris på alle hjelpe til å korrigere dette. Takk på forhånd Sparky 5 |
|
| |||
| |||
| First off, kan du skrive ut fra en standard dokument eller en webside?
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Ja jeg kan skrive ut fra Word-programmet og andre. Beklager forsinkelsen, men kom akkurat hjem |
|
| |||
| |||
| Så når du får advarselen, spør om du vil fortsette å kjøre skript - hva skjer når du klikker ja?
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Hvis jeg klikker ja eller nei det gjør ingen forskjell det fortsatt ikke vil skrive ut. Jeg må lukke boksen ved å klikke på x øverst til høyre. Men når jeg klikker ja eller nei det gjør markere epost i i-boksen. Takk for hjelpen ut. Ken |
|
| |||
| |||
| Olá Amigo, Estou no mesmo problema no meu Outlook 2003. Vc conseguiu Resolver denne problema no Express? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror han bare sier han har samme problemo
| |||
| |||
| Jeg har de samme problemet, og får de samme feilmelding som Sparkey5. Gjorde noe noen få løst? Takk. |