![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag har Outlook Express 6 och Windows XP. Om jag går att skriva ut min e-post kommer inte att skriva ut men jag får detta felmeddelande nedan i en låda. Line 2253 char 1 ospecificerad meddelande Kod 0 URL res: / / Ieframe.dll / preview.js Vill du fortsätta att köra scrips på den här sidan. Jag är inte bekant med vad det ber så jag skulle uppskatta all hjälp med att rätta till detta. Tack på förhand Sparky 5 |
|
| |||
| |||
| Först och främst, kan du skriva ut från ett dokument eller en webbsida?
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Ja jag kan skriva ut från Word-program och andra. Vi ber om ursäkt för förseningen, men kom precis hem |
|
| |||
| |||
| Så när du får varningen, som frågar om du vill fortsätta att köra skript - vad händer när du klickar på ja?
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Om jag klickar ja eller nej det gör ingen skillnad det ändå inte kommer att skriva ut. Jag måste stänga rutan genom att klicka på x högst upp till höger. Men när jag klickar ja eller nej det gör belysa e i i fält. Tack för att hjälpa till. Ken |
|
| |||
| |||
| Olá amigo, Estou com mesmo problema com meu Outlook 2003. Vc Conseguiu resolver esse problema no Express? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag tror han bara är att säga att han har samma problemo
| |||
| |||
| Jag har exakt samma problem och få exakt samma felmeddelande som Sparkey5. Har någonting någonsin löst? Tack. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Alla Outlook e-post gå in spam | alyann | Office Suites & Applications | 0 | 8 juni 2009 15:12 |
| Disappearing post (skapa) i Outlook 2007 | hansm14 | Office Suites & Applications | 0 | 3 juni 2009 02:12 |
| Varför Svar på Min Outlook post Come Back utan formatering? | delboy | E-post, VoIP & IM Diskussion | 1 | 23 februari 2009 09:35 |
| Min Epson skrivare kommer inte att skriva ut e-post | foss555 | Digital Imaging & Skrivare | 2 | 22 december 2007 13:17 |
| Inte möjligt att öppna webblänkar via e-post i Outlook 2003 | 1199mac | E-post, VoIP & IM Diskussion | 5 | 20 december 2007 03:58 |
| Thread Tools | |
| |