![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Håber nogen kan være til hjælp, finder jeg, at min indbakke Ikon i OE mangler, jeg er i stand til at gå ind i mine filer og åbne tidligere mail sendt. Håber nogen kan være til hjælp. Regards danmorg |
|
| |||
| |||
| Hi Der Jeg syntes at have lagt ud på den forkerte forum tidligere, kan jeg ikke finde min indbakke på min OE side, den eneste måde jeg kan tjekke tidligere indlæg ved at gå ind i Vis og åbner mappen, vil være taknemmelig for enhver rådgivning. Regards danmorg |
|
| |||
| |||
| Fusionerede Gevind. Ingen grund til at indlede nye tråde om samme emne. Prøv dette, skal du vælge "view" og derefter "layout" og afkrydse "Mapper Liste" og derefter "Anvend". Hvis de manglende poster er der bruge højre museknap til at fremhæve den ene, du ønsker, og vil du se en lille menu og "Tilføj til Outlook bar" vælge og det skal nu vises, hvor du ønsker det. |
|
| |||
| |||
| Brilliant tilbage på sporet, Regards danmorg |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Outlook Express | Hemul14 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 1 | 26 november 2007 11:01 |
| Hotmail i Outlook Express | ibex_57 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 12 | 21. nov 2007 14:33 |
| Outlook Express 6 Problem | HistoryGirl | E-mail, VoIP og IM Discussion | 2 | 5. sep 2007 09:33 |
| Outlook Express Brug 1GB + | Yeppi0 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 13 | 15 august 2007 13:27 |
| Outlook Express Backup hvordan | Lizza | General Software Chat | 2 | 25th Apr 2007 01:57 |
| Thread Tools | |
| |