![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi Hopende iemand kan helpen, ik vind dat mijn Postvak-symbool in OE ontbreekt, ik ben in staat om in te gaan op mijn bestanden en open vorige e-mail verzonden. Hopende iemand kan helpen. Regards danmorg |
|
| |||
| |||
| Hi there Ik leek te hebben geplaatst op het verkeerde forum eerder, ik kan het niet vinden mijn Inbox van mijn OE pagina, de enige manier waarop ik kan controleren eerdere berichten door te gaan bekijken en het openen van de map, zou het op prijs stellen van eventuele adviezen. Regards danmorg |
|
| |||
| |||
| Threads samengevoegd. Geen noodzaak om te beginnen met nieuwe draden voor hetzelfde onderwerp. Probeer dit, selecteert u "View" en vervolgens "lay-out" en vink "Folders List" en vervolgens "toepassen". Als de ontbrekende items zijn er gebruik de rechter muisknop op het gewenste en je ziet een klein menu en 'Toevoegen aan Outlook bar "te selecteren en moet nu worden weergegeven wanneer u het wilt. |
|
| |||
| |||
| Schitterend weer op de rails, Regards danmorg |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Outlook Express | Hemul14 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 1 | 26 nov 2007 11:01 |
| Hotmail in Outlook Express | ibex_57 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 12 | 21 nov 2007 14:33 |
| Outlook Express 6 Probleem | HistoryGirl | E-mail, VoIP & IM Overleg | 2 | 5e sep 2007 09:33 |
| Outlook Express gebruiken 1GB + | Yeppi0 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 13 | 15 aug 2007 13:27 |
| Outlook Express Backup hoe | Lizza | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 25 apr 2007 01:57 |
| Thread Tools | |
| |