mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon

Register

Outlook Express Ibox

Reply

Thread Tools
Old 29th Nov 2007, 09:04
New Member Group

Default Outlook Express Ibox

Hei
Håper noen kan være til hjelp, jeg synes at min innboks symbol i OE mangler, jeg er i stand til å gå i mine filer og åpne forrige post sendt.
Håper noen kan hjelpe.
Regards danmorg
Old 29th Nov 2007, 10:41
New Member Group

Hei
Jeg syntes å ha lagt ut på feil forum tidligere, jeg kan ikke finne min innboks på OE side, er den eneste måten jeg kan se tidligere meldinger ved å gå inn i Se og åpne mappen, ville være takknemlig om noen råd.

Regards danmorg
Old 29th Nov 2007, 11:12
Moderator Group

Flettes tråder. Ingen grunn til å starte nye tråder for samme emne.

Prøv dette, velger du "Vis" og deretter "layout" og krysser "Mapper List" og deretter "Bruk". Hvis den manglende eks er det å bruke høyre musetast for å markere den du ønsker og du vil se en liten meny og "Legg til i Outlook bar" velge og den skal nå vises der du ønsker det.

Old 29th Nov 2007, 11:35
New Member Group

Brilliant tilbake på sporet
Regards danmorg
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.