mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-post, VoIP & IM Diskussion

Register

Outlook Express Ibox

Reply

Thread Tools
Old 29 Oktober 2007, 09:04
New Member Group

Default Outlook Express Ibox

Hej
Hoppas någon kan vara till hjälp, jag tycker att min inkorg Icon i OE saknas, jag kan gå in mina filer och öppna tidigare brev.
Hoppas någon kan vara till hjälp.
Regards danmorg
Old 29 Oktober 2007, 10:41
New Member Group

Hallå där
Jag verkade ha postat på fel forum tidigare kan jag inte hitta min Inkorg på min OE sida, det enda sättet jag kan kontrollera tidigare meddelanden genom att gå in i Visa och öppna mappen, vore tacksam för några råd.

Regards danmorg
Old 29 Oktober 2007, 11:12
Moderator-gruppen

Sammanfogade trådarna. Du behöver inte starta nya trådar för samma ämne.

Prova detta, välj "Visa" och sedan "layout" och kryssa för "Mappar List" och sedan "Apply". Om det saknas ex finns det använda höger musknapp för att markera den du vill och du kommer att se en liten meny och "Lägg till i Outlook-fältet" välja och det bör nu visas där du vill ha det.

Old 29 Oktober 2007, 11:35
New Member Group

Brilliant tillbaka på rätt spår,
Regards danmorg
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Outlook Express Hemul14 E-post, VoIP & IM Diskussion 1 26 november 2007 11:01
Hotmail i Outlook Express ibex_57 E-post, VoIP & IM Diskussion 12 21 november 2007 14:33
Outlook Express 6 Problem HistoryGirl E-post, VoIP & IM Diskussion 2 5:e sep 2007 09:33
Outlook Express Använda 1GB + Yeppi0 E-post, VoIP & IM Diskussion 13 15 august 2007 13:27
Outlook Express Backup hur Lizza General Software Chat 2 25 april 2007 01:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.