![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Hoppas någon kan vara till hjälp, jag tycker att min inkorg Icon i OE saknas, jag kan gå in mina filer och öppna tidigare brev. Hoppas någon kan vara till hjälp. Regards danmorg |
|
| |||
| |||
| Hallå där Jag verkade ha postat på fel forum tidigare kan jag inte hitta min Inkorg på min OE sida, det enda sättet jag kan kontrollera tidigare meddelanden genom att gå in i Visa och öppna mappen, vore tacksam för några råd. Regards danmorg |
|
| |||
| |||
| Sammanfogade trådarna. Du behöver inte starta nya trådar för samma ämne. Prova detta, välj "Visa" och sedan "layout" och kryssa för "Mappar List" och sedan "Apply". Om det saknas ex finns det använda höger musknapp för att markera den du vill och du kommer att se en liten meny och "Lägg till i Outlook-fältet" välja och det bör nu visas där du vill ha det. |
|
| |||
| |||
| Brilliant tillbaka på rätt spår, Regards danmorg |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Outlook Express | Hemul14 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 1 | 26 november 2007 11:01 |
| Hotmail i Outlook Express | ibex_57 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 12 | 21 november 2007 14:33 |
| Outlook Express 6 Problem | HistoryGirl | E-post, VoIP & IM Diskussion | 2 | 5:e sep 2007 09:33 |
| Outlook Express Använda 1GB + | Yeppi0 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 13 | 15 august 2007 13:27 |
| Outlook Express Backup hur | Lizza | General Software Chat | 2 | 25 april 2007 01:57 |
| Thread Tools | |
| |