![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jo jonkin aikaa olen ollut ongelmia Outlook Express 6: n. Kokonainen eriä sähköpostit olivat häviämässä postilaatikkoon satunnaisesti ilman mitään selvää syytä. On erinomainen verkkosivusto, joka käsittelee pelkästään OE asioita, joita kutsutaan nimellä "insideoe", joka sai minut huomattavan vähän ohjelmia kutsutaan DBXpress joka saattoi oksentaa kaikki puuttuvat sähköpostia, missä ne piilotettaisiin itse. Hyvä niin. Nyt OE pitää keksiä pelätty "olet tehnyt mainos laiton teko" banner ensimmäisessä ladata sähköpostien avaamisen jälkeen OE. Tämä ei tapahdu joka kerta, ja voidaan yleensä kumota nopea poistaminen on ei-toivottua sähköpostia postilaatikostasi ja poisti kansioon. Kun valitset Tiedot-painiketta, vika on raportoitu MSIMN on aiheuttanut laittoman sivuvirheen moduulissa moduuli Directdb.dll osoitteessa 017f: 01af6bb1. jälkeen luettelo rekistereistä. Onko kellään mitään johtolankoja, että tässä ongelma? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voi olla, että DBXpress on ruuvattu joitakin rekisterin asetuksia, joita tarvitaan, jotta OLE suorittaa propperly. Tämä ei tapahdu ajoittain kanssa utilities että ns puhdistaa järjestelmä tai tehdä se suorittaa tasaisempana ...
Joka tapauksessa, ehkä haluavat tarkastella Microsoft tietämysperustaa http://support.microsoft.com/kb/225867/en-us. Tämä artikkeli on noin OLE5 mutta olen melko varma, miten ongelma on kuvattu siellä OLE6 on sama vahvistaa. Onnea. Cheers: Chris My System: Willy Wonka n Monikulmion Factory
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ongelmia, kun avaaminen Outlook Express 2003 | dexterlevi | Office Suites & Applications | 1 | 15th Feb 2009 14:02 |
| Outlook Express / Problems | mpenney | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 7 | 12. lokakuu 2008 01:51 |
| Outlook Express | Hemul14 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 1 | 26. marraskuu 2007 11:01 |
| Outlook Expressin käyttäminen 1GB + | Yeppi0 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 13 | 15th Aug 2007 13:27 |
| Outlook Express Backup miten | Lizza | General Software Chat | 2 | 25th Apr 2007 01:57 |
| Thread Tools | |
| |