![]() |
|
| |||
| |||
| Sinds enige tijd heb ik problemen met OE6. Hele batches van e-mails waren verdwenen uit de inbox willekeurig voor geen duidelijke reden. Er is een uitstekende website, die komt alleen OE zaken, de zogenoemde "insideoe", die leidde me naar opmerkelijke stukje software genaamd DBXpress die kon wederuitbraken alle ontbrekende e-mails uit waar ze zich verborgen. Zo ver gaat het goed. Nu, OE blijft komen met de gevreesde "u hebt uitgevoerd advertentie illegale daad" spandoek tijdens de eerste downloaden van e-mails na opening OE. Dit gebeurt niet elke keer en kan meestal worden omzeild door snel verwijderen van de ongewenste e-mails uit de Inbox en verwijderde map. Bij de keuze van de details knop, de fout wordt gerapporteerd als MSIMN Caused an Invalid Page Fault in module DIRECTDB.DLL op 017f: 01af6bb1. gevolgd door een lijst van de registers. Heeft iemand enig aanwijzingen om het probleem hier? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het kan zijn dat DBXpress is screwed up van het register een aantal instellingen die nodig zijn om te krijgen OLE te lopen propperly. Dit gebeurt van tijd tot tijd met hulpprogramma's die zogenaamde clean-up van uw systeem of laten draaien soepeler ...
Hoe dan ook, kunt u een kijkje nemen in de Microsoft Knowledge Base op http://support.microsoft.com/kb/225867/en-us. Dit artikel gaat over OLE5 maar ik ben vrij zeker dat de manier waarop het probleem wordt beschreven dat er OLE6 hebben dezelfde fix. Succes. Cheers: Chris Mijn Systeem: Willy Wonka's Polygon Factory
|