mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP & IM Overleg

Register

Outlook Express-problemen

Reply

Thread Tools
Old 22 apr 2008, 03:21
VJH
Lid Fractie

Sinds enige tijd heb ik problemen met OE6. Hele batches van e-mails waren verdwenen uit de inbox willekeurig voor geen duidelijke reden. Er is een uitstekende website, die komt alleen OE zaken, de zogenoemde "insideoe", die leidde me naar opmerkelijke stukje software genaamd DBXpress die kon wederuitbraken alle ontbrekende e-mails uit waar ze zich verborgen. Zo ver gaat het goed.

Nu, OE blijft komen met de gevreesde "u hebt uitgevoerd advertentie illegale daad" spandoek tijdens de eerste downloaden van e-mails na opening OE. Dit gebeurt niet elke keer en kan meestal worden omzeild door snel verwijderen van de ongewenste e-mails uit de Inbox en verwijderde map. Bij de keuze van de details knop, de fout wordt gerapporteerd als

MSIMN Caused an Invalid Page Fault in
module DIRECTDB.DLL op 017f: 01af6bb1.
gevolgd door een lijst van de registers.

Heeft iemand enig aanwijzingen om het probleem hier?
Old 22 apr 2008, 03:51
Donor Groep

Het kan zijn dat DBXpress is screwed up van het register een aantal instellingen die nodig zijn om te krijgen OLE te lopen propperly. Dit gebeurt van tijd tot tijd met hulpprogramma's die zogenaamde clean-up van uw systeem of laten draaien soepeler ...

Hoe dan ook, kunt u een kijkje nemen in de Microsoft Knowledge Base op http://support.microsoft.com/kb/225867/en-us. Dit artikel gaat over OLE5 maar ik ben vrij zeker dat de manier waarop het probleem wordt beschreven dat er OLE6 hebben dezelfde fix.

Succes.
Cheers:
Chris

Mijn Systeem: Willy Wonka's Polygon Factory

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 2x3.16Ghz 1333GHz
Moederbord:
Gigabyte GA-EP35 DS3R Socket 775
RAM Geheugen:
Micron 4GB PC-6400 (800MHz)
Graphics Card (s):
XFX 8600GT 256MB DDR3 540Mhz
Sound Card:
Onboard 7.1 Geluid
Hard Drive (s):
400GB Samsung / 36GB Raptor (x2)
Optische Drive (s):
Optiarc AD-7200D 20x DVD-RW (2x)
Case / PSU:
Cosmos RC-1000 / Arctic 600W PSU
Koeling:
Zalman CNPS9700 / Noctura NC-U6
Netwerk / Internet:
Onboard
Monitor (s):
Samsung 2232BW 22 "(x2)
Operating System (s):
Win-XP (SP2)
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.