![]() |
|
| |||
| |||
| For noen gang jeg har vært problemer med OE6. Hele grupper av e-poster ble ikke forsvinner fra innboksen tilfeldig for ingen opplagt grunn. Det er et utmerket nettsted som handler utelukkende med OE saker, kalt "insideoe" som førte meg til bemerkelsesverdig stykke software kalt DBXpress som var i stand til å regurgitate alle manglende e-post fra hvor de gjemte seg selv. Så langt så bra. Nå, OE stadig kommer opp med den fryktede "du har utført ad ulovlig handling" banner under den innledende nedlasting av e-poster etter åpning OE. Dette skjer ikke hver gang, og kan vanligvis slått av rask sletting av uønsket e-post fra innboksen og slettes mappen. Når du skal velge detaljer knappen, feilen er rapportert som MSIMN forårsaket en ugyldig sidefeil i modul Directdb.dll på 017f: 01af6bb1. etterfulgt av en liste over registre. Har noen noen ledetråder som til problemet her? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kan være at DBXpress har ødelagt noen av registerinnstillinger som trengs for å få OLE å kjøre propperly. Dette betyr skje fra tid til annen med verktøy som såkalte rense systemet eller gjøre det kjøres mykere ...
Uansett vil du kanskje ta en titt på Microsoft Knowledge Base på http://support.microsoft.com/kb/225867/en-us. Denne artikkelen handler om OLE5 men jeg er ganske sikker måte problemet er beskrevet der OLE6 vil ha samme reparasjonen. Lykke til. Cheers: Chris Min System: Willy Wonka's Mangekantsmål Factory
|