![]() |
|
| |||
| |||
| I Outlook Jeg havde ikke noget problem at oprette min hotmail & Gmail-konti nu med Outlook Express Jeg kan ikke få programmet til at fungere korrekt. Ethvert forslag, links for mere info (Jeg har undersøgt det og stadig har probelms) Tak på forhånd, som jeg er overbevist om, at der i dette site alle dine knowledable medlemmerne kan hjælpe mig med dette. Venlig hilsen, MPenney |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dette link skulle hjælpe med at oprette Gmail i Outlook Express.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hotmail ikke understøtter 3. part klienter og ikke har i årevis.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Faktisk hotmail ikke understøtter 3. part kunder længere.
| |||
| |||
| Citat:
Men Outlook giver dig mulighed for at bruge hotmail? Så ud af curousity hvorfor Express ikke give dig denne evne? Mange Tak, fordi du sender og viden, Jeg har lært at sige dette er den bedste computer relaterede forum jeg kender. Jeg bruge til at gå til afterdawn og svarene var langsomme, men dette websted er fremragende, Thanks in advance, MPenney |
|
| |||
| |||
| Sikker på, at nok har det at være en betalt konto hos Hotmail. http://support.microsoft.com/kb/878462 Tak alle |
|
| |||
| |||
| Dette vil være en sådan smerte updaing alt til min Gmail-konto. Men så igen jeg gætter jeg kan sende det hele til det. |
|
| |||
| |||
| Videresendelse kunne tage aldre, hvis du har masser af post, kan du ikke bare kopiere beskederne til en Memory Stick derefter importere dem til enten Outlook vores Outlook Express, når dit g-mail-konto er opsætningen i dem? |