![]() |
|
| |||
| |||
| In Outlook heb ik geen probleem het opzetten van mijn hotmail & gmail accounts nu met Outlook Express kan ik niet krijgen het programma te werken. Elke suggestie, links voor meer info (heb ik onderzocht en nog steeds probelms) Thanks in advance zoals ik ben ervan overtuigd dat binnen deze site al uw knowledable leden kunnen mij helpen met dit. Met vriendelijke groet, MPenney |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dit koppelen moet helpen met het opzetten van Gmail in Outlook Express.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hotmail biedt geen ondersteuning voor 3rd party klanten en niet voor jaren.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Inderdaad hotmail ondersteunt geen 3rd party klanten meer.
| |||
| |||
| Citaat:
Maar Outlook kunt u gebruik hotmail? Dus uit curousity Express niet waarom heeft u deze mogelijkheid? Hartelijk dank voor je bericht en kennis, Ik heb te zeggen is dit de beste computer gerelateerde forum ik weet. Ik gebruik naar afterdawn en reacties waren traag, maar deze site is uitstekend, Thanks in advance, MPenney |
|
| |||
| |||
| Zeker genoeg is om een betaalde account met hotmail. http://support.microsoft.com/kb/878462 Bedankt iedereen |
|
| |||
| |||
| Dit wordt een dergelijke pijn updaing alles op mijn Gmail-account. Maar nogmaals ik denk dat ik alles kan doen toekomen aan. |
|
| |||
| |||
| Verzending kan leeftijden als u veel e-mail, kan je niet zomaar de berichten op een memory stick vervolgens importeren in Outlook of Outlook Express ons wanneer uw g-mail account is ingesteld binnen hen? |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Problemen bij het openen van Outlook Express 2003 | dexterlevi | Office Suites & Toepassingen | 1 | 15 feb 2009 14:02 |
| Outlook Express-problemen | VJH | E-mail, VoIP & IM Overleg | 1 | 22 apr 2008 03:51 |
| Outlook Express | Hemul14 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 1 | 26 nov 2007 11:01 |
| Outlook Express gebruiken 1GB + | Yeppi0 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 13 | 15 aug 2007 13:27 |
| Outlook Express Backup hoe | Lizza | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 25 apr 2007 01:57 |
| Thread Tools | |
| |