![]() |
|
| |||
| |||
| I Outlook jeg hadde ikke noe problem å sette opp min Hotmail og Gmail-kontoer nå med Outlook Express jeg ikke kan få programmet til å fungere riktig. Eventuelle forslag, linker for mer info (Jeg har forsket på det og fremdeles har probelms) Takk på forhånd som jeg er overbevist om at innenfor dette området alle dine knowledable medlemmer kan hjelpe meg med dette. Med vennlig hilsen, MPenney |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dette forbindelse skal hjelpe til med å sette opp Gmail i Outlook Express.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hotmail støtter ikke 3dje parts klienter og har ikke for år.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Faktisk hotmail støtter ikke 3dje parts klienter lenger.
| |||
| |||
| Sitat:
Men Outlook kan du bruke hotmail? Så ut av curousity Hvorfor Express ikke gi deg denne muligheten? Mange Takk for at du legger inn og kunnskap, Jeg må si dette er den beste maskinen relaterte forum jeg vet om. Jeg bruker å gå til afterdawn og tiltak ble sakte, men dette området er gode, Takk på forhånd, MPenney |
|
| |||
| |||
| Sikker nok det må være en betalt konto hos hotmail. http://support.microsoft.com/kb/878462 Takk alle sammen |
|
| |||
| |||
| Dette skal være en slik smerte updaing alt til Gmail-kontoen min. Men så igjen Jeg kan videresende alt til det. |
|
| |||
| |||
| Videresending kunne ta aldre hvis du har mange e-post, kan du ikke bare kopiere meldingene til en minnepinne og deretter importere dem til enten outlook våre Outlook Express når g-postkonto er oppsett med dem? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Problemer når du åpner Outlook Express 2003 | dexterlevi | Office Suites & Applications | 1 | 15 februar 2009 14:02 |
| Outlook Express problemer | VJH | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 1 | 22 april 2008 03:51 |
| Outlook Express | Hemul14 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 1 | 26 nov 2007 11:01 |
| Outlook Express Bruke 1GB + | Yeppi0 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 13 | 15 august 2007 13:27 |
| Outlook Express Backup hvordan | Lizza | General Software Chat | 2 | 25 april 2007 01:57 |
| Thread Tools | |
| |