![]() |
|
| |||
| |||
| I Outlook Jag hade inga problem att inrätta min hotmail och Gmail-konton nu med outlook express Jag kan inte få programmet att fungera korrekt. Alla förslag, länkar för mer information (jag har undersökt det och fortfarande har probelms) Tack på förhand eftersom jag är övertygad om att inom denna webbplats alla dina knowledable medlemmar kan hjälpa mig med detta. Vänliga hälsningar, MPenney |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den här länk bör bidra med att bygga upp Gmail i Outlook Express.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hotmail har inte stöd för 3: e parts kunder och har inte på flera år.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Faktum hotmail inte stöder 3rd party kunder längre.
| |||
| |||
| Citat:
Men Outlook kan du använda hotmail? Så ur curousity varför Express inte ge er denna förmåga? Tack för du lägger upp och kunskap, Jag har sagt detta är det bästa datorrelaterad forum jag känner till. Jag använder för att gå till AfterDawn och svaren var långsam, men den här webbplatsen är utmärkt, Tack på förhand MPenney |
|
| |||
| |||
| Visst räcker det måste vara en betald räkning med hotmail. http://support.microsoft.com/kb/878462 Tack alla |
|
| |||
| |||
| Detta kommer att bli en sådan smärta updaing allt till mitt Gmail-konto. Men jag antar att jag kan vidarebefordra allt till det. |
|
| |||
| |||
| Vidarebefordran kan ta åldrar om du har massor av mail, kan du inte bara kopiera meddelanden till ett minne sedan importera dem till antingen utsikterna våra Outlook Express när din g-mail konto är inställt på dem? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Problem när du öppnar Outlook Express 2003 | dexterlevi | Office Suites & Applications | 1 | 15 februari 2009 14:02 |
| Outlook Express problem | VJH | E-post, VoIP & IM Diskussion | 1 | 22 april 2008 03:51 |
| Outlook Express | Hemul14 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 1 | 26 november 2007 11:01 |
| Outlook Express Använda 1GB + | Yeppi0 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 13 | 15 august 2007 13:27 |
| Outlook Express Backup hur | Lizza | General Software Chat | 2 | 25 april 2007 01:57 |
| Thread Tools | |
| |