![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har et problem med OE, jeg slettet alle "Sendt post" og "slettet post", men af en eller anden grund, men har nu brugt over 1 GB plads ... Jeg har brugt Disc Cleanup men ingen held, før jeg slettet dem i havde 10.21GB Nu har jeg 8.82GB ![]() Alle fik nogen ideer? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| That's a bit tilfældige som sletning bør øge HD rummet.
| |||
| |||
| Lige installeret det, og brugte det, men stadig ingen held |
|
| |||
| |||
| Hvor meget data gjorde det rent ud? Ikke er sikker på, hvad der ellers at sige, når du sletter ting, der er præcis, hvad der sker. Dette program var blot for at annullere, at de e-mails blev gemt i en midlertidig mappe. Dum idé, men din papirkurven er tom er ikke det? Andre end det måske du læse opbevaring numre forkert. |
|
| |||
| |||
| For the record emails tage meget lidt plads alligevel. |
|
| |||
| |||
| Papirkurv er tom, vil genstarte computeren gøre noget ... måske slette data, at det kunne være lagring sidefilen? Det sluppet af 275MB |
|
| |||
| |||
| Du kan prøve. Siger du checket din harddisk plads exacly før slette e-mails. |
|
| |||
| |||
| Jep, ive blevet prøver at frigøre plads hele dagen ... bemærket, at jeg havde 201 sendt e-mail ... hvoraf nogle blev 9000KB (Musik & Picture tilbehør) ... Så jeg har sendt dem til de slettede emner, og derefter slettet dem alle derfra. |
|
| |||
| |||
| Jeg har lige slettet 18.000 e-mails fra min indbakke. Samlede besparelser 100mb. Så det er temmelig umuligt at få plads endsige miste 1GB. |
|
| |||
| |||
| Så 9MB derefter. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Outlook Express | Hemul14 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 1 | 26 november 2007 11:01 |
| Hotmail i Outlook Express | ibex_57 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 12 | 21. nov 2007 14:33 |
| Outlook Express Ibox | danmorg | E-mail, VoIP og IM Discussion | 3 | 29 oktober 2007 11:35 |
| Outlook Express 6 Problem | HistoryGirl | E-mail, VoIP og IM Discussion | 2 | 5. sep 2007 09:33 |
| Outlook Express Backup hvordan | Lizza | General Software Chat | 2 | 25th Apr 2007 01:57 |
| Thread Tools | |
| |