![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Minulla on ongelma OE, i poistetaan kaikki "Sent Items" ja "Poistetut", mutta jostain syystä se on nykyisin yli 1 Gt tilaa ... olen käyttänyt Disc Cleanup mutta ei onnea, ennen Poistin ne i oli 10.21GB nyt olen 8.82GB
![]() Jokainen sai ideoita?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
That's a bit sattumanvaraisia, koska poistaminen olisi lisättävä HD tilaa.
|
|
|||
|
|||
|
Juuri asentanut ja käyttänyt sitä, mutta vieläkään ei ole onnea
|
|
|
|||
|
|||
|
Kuinka paljon tietoa se puhdistaa pois?
Etkö ole varma, mitä muuta sanottavaa, kun poistat kamaa, joka on juuri se, mitä tapahtuu. Kyseinen ohjelma oli vain peruuttaa, että sähköpostit olivat tallennetaan väliaikaiseen kansioon. Typerä ajatus mutta Roskakori on tyhjä isn't it? Muu kuin, että ehkä olet lukenut säilytysnumerolla virheellinen. |
|
|
|||
|
|||
|
Pöytäkirjaa varten sähköpostit vievät hyvin vähän tilaa anyway.
|
|
|
|||
|
|||
|
Roskakori on tyhjä, olisi käynnistettävä tietokone tee mitään ... ehkä poistaa tiedot, että se saattaa olla tallentaminen sivutustiedoston? Se pääsi eroon 275MB
|
|
|
|||
|
|||
|
Voit kokeilla.
Sanotteko te, olet tarkistanut kovalevyn tilaa exacly ennen poistamalla sähköposteja. |
|
|
|||
|
|||
|
Jep, ive yrittänyt vapauttaa tilaa koko päivän ... huomasin, että minulla oli 201 lähetetään sähköpostitse ... joista osa oli 9000KB (Musiikki & Picture liitetiedostoja) ... joten olen lähettänyt ne on poistettu kohtia, sitten poistetaan ne kaikki sieltä.
|
|
|
|||
|
|||
|
Olen juuri poistanut 18000 sähköpostiviestejä omaan postilaatikkoon.
Yhteensä säästöt 100MB. Joten se on melko mahdotonta saada tilaa puhumattakaan menettää 1GB. |
|
|
|||
|
|||
|
Joten 9MB sitten.
|