![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb een probleem met OE, i geschrapt alle "Verzonden items" en "Verwijderde items", maar om een of andere reden heeft zij nu gebruikt meer dan 1 GB aan ruimte ... ik heb gebruikt Disc Cleanup maar geen geluk, voordat ik verwijderd i had 10.21GB nu heb ik 8.82GB ![]() Iedereen kreeg geen ideeën? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dat is een beetje willekeurig als het verwijderen moet de HD-ruimte.
| |||
| |||
| Net geïnstalleerd en gebruikt, maar nog steeds geen geluk |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Niet zeker wat te zeggen, wanneer u spul dat is precies wat er gebeurt. Dat programma was gewoon te zeggen dat de e-mails werden opgeslagen in een tijdelijke map. Stom idee, maar je prullenbak leeg is is het niet? Anders dan misschien dat je leest de opslag nummers onjuist. |
|
| |||
| |||
| Voor de e-mails neemt zeer weinig ruimte in ieder geval. |
|
| |||
| |||
| Prullenbak leeg is, zou het opnieuw opstarten van de computer doen ... misschien dat het verwijderen van gegevens kan worden opslaan in het wisselbestand? Het kreeg kwijt 275MB |
|
| |||
| |||
| U kunt proberen. Ben je zeggen dat je gecontroleerd uw harde schijf ruimte exacly vóór het schrappen van de e-mails. |
|
| |||
| |||
| Yep, ive geprobeerd om ruimte vrij te maken van alle dag ... dat ik had 201 verzonden e-mail ... waarvan sommige 9000KB (Muziek & Beeld bijlagen) ... Dus ik stuurde ze naar de verwijderde items, dan verwijderd allemaal uit daar. |
|
| |||
| |||
| Ik geschrapt 18.000 e-mails uit mijn inbox. Totale besparingen 100MB. Dus het is onmogelijk om te winnen mooie ruimte laat staan verliezen 1GB. |
|
| |||
| |||
| Dus dan 9MB. |