![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har et problem med OE, jeg slettet alle "Sendte elementer" og "Slettede elementer", men av en eller annen grunn, har nå brukt over 1 GB med plass ... jeg har brukt Disc Cleanup men nei, før jeg slettet dem i hadde 10.21GB nå jeg har 8.82GB ![]() Alle som har noen ideer? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er litt tilfeldig som sletting bør øke HD plass.
| |||
| |||
| Bare installerte den og brukt den, men fremdeles nei |
|
| |||
| |||
| Hvor mye data gjorde det rene av? Ikke sikker på hva annet å si, når du sletter ting som er akkurat det som skjer. At programmet var bare å avbryte ut at e-poster ble lagret i en midlertidig mappe. Dum idé men Papirkurven er tom, er ikke det? Annet enn at kanskje du lese lagring tall feil. |
|
| |||
| |||
| For posten eposter tar opp lite plass likevel. |
|
| |||
| |||
| Papirkurven er tom, vil starte datamaskinen på nytt gjøre noe ... kanskje slette data at det kan være lagring i sidevekslingsfilen? Det ble kvitt 275MB |
|
| |||
| |||
| Du kan prøve. Sier du at du har kontrollert harddiskplass exacly før du sletter e-postmeldinger. |
|
| |||
| |||
| Jepp, Ive blitt prøver å frigjøre plass hele dagen ... oppdaget at jeg hadde 201 sendt e-post ... noen som ble 9000KB (Musikk & Bilde vedlegg) ... Så jeg sendte dem til slettede elementer, og deretter slettet dem alle derfra. |
|
| |||
| |||
| Jeg slettet 18.000 e-poster fra innboksen min. Totale besparelser 100MB. Derfor er det ganske umulig å få plass si miste 1GB. |
|
| |||
| |||
| Så 9MB da. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Outlook Express | Hemul14 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 1 | 26 nov 2007 11:01 |
| Hotmail i Outlook Express | ibex_57 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 12 | 21 nov 2007 14:33 |
| Outlook Express Ibox | danmorg | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 3 | 29 oktober 2007 11:35 |
| Outlook Express 6 Problem | HistoryGirl | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 2 | 5te sep 2007 09:33 |
| Outlook Express Backup hvordan | Lizza | General Software Chat | 2 | 25 april 2007 01:57 |
| Thread Tools | |
| |