![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har ett problem med OE jag bort alla "Skickat" och "Borttaget" men av någon anledning har det nu används över 1 GB utrymme ... Jag har använt Disc Cleanup men ingen lycka, innan jag bort dem i hade 10.21GB Nu har jag 8.82GB ![]() Den har några idéer? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det är lite random som strykning bör öka HD utrymme.
| |||
| |||
| Precis installerat det och använt det, men ännu ingen lycka |
|
| |||
| |||
| Hur mycket data gjorde det bort? Är du osäker på vad mer att säga, när du tar bort saker som är precis vad som händer. Detta program var bara att säga att de e-postmeddelanden var lagras i en temporär mapp. Dum idé, men din papperskorgen är tom är inte det? Annat än att du kanske läsa lagring antalet felaktiga. |
|
| |||
| |||
| För att registrera e-post ta upp lite plats ändå. |
|
| |||
| |||
| Papperskorgen är tom, skulle starta om datorn göra något ... kanske ta bort uppgifter som kan lagra i växlingsfilen? Det gjorde sig av med 275MB |
|
| |||
| |||
| Du kan försöka. Säger du att du kollat din hårddisk utrymme exacly innan du tar bort den e-post. |
|
| |||
| |||
| Japp, ive försökt frigöra utrymme hela dagen ... märkte att jag hade 201 skickade e-post ... av vilka några 9000KB (Music & Picture bilagor) ... så jag skickade dem till borttagna objekt, och sedan utgå dem alla därifrån. |
|
| |||
| |||
| Jag utgår 18.000 mail från min inkorg. Totalt sparande 100MB. Så det är ganska omöjligt att få utrymme tala förlora 1GB. |
|
| |||
| |||
| Så 9 MB sedan. |